Gjest Geirfuglen Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Har ikke sett noe særlig på TV siden jeg fikk barn, men nå har jeg fått litt bedre tid. Tidligere har jeg blant annet likt: The Wire, Six Feet Under, Deadwood, Borgen, Olive Kitteridge, Generation Kill, Mildred Pierce, GoT, The Fall. Liker mye forskjellig fra hele verden så lenge det er en viss kvalitet. Tar gjerne tips til nordiske, tyske og britiske serier.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 Call the midwife Modern family Anonymkode: 1fff0...c0f
kattenerborte Skrevet 5. mars 2019 #3 Skrevet 5. mars 2019 Sharp Objects Castle rock Colony The Break
Sol-gull Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 True Detective sesong 1 The Killing Broen Innesperret Vår tid er nå Lykkeland Heimebane
Gjest Geirfuglen Skrevet 5. mars 2019 #5 Skrevet 5. mars 2019 (endret) 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Call the midwife Modern family Anonymkode: 1fff0...c0f Call the midwife har jeg sett. Modern family har jeg testet, men ikke helt fått taket på. Sjelden jeg ser komiserier jeg liker. Takk uansett Endret 5. mars 2019 av Geirfuglen
Gjest Geirfuglen Skrevet 5. mars 2019 #6 Skrevet 5. mars 2019 29 minutter siden, kattenerborte skrev: Sharp Objects Castle rock Colony The Break Sharp objects så jeg, den var spennende. Ser minimalt med scifi, men kan sjekke. Takk!
Gjest Geirfuglen Skrevet 5. mars 2019 #7 Skrevet 5. mars 2019 22 minutter siden, Sol70 skrev: True Detective sesong 1 The Killing Broen Innesperret Vår tid er nå Lykkeland Heimebane Har sett True Detective, Forbrytelsen, Broen og Lykkeland. Likte alle disse, men Lykkeland var kanskje litt ujevn. Skal sjekke Vår tid er nå og Innesperret. Hadde ikke hørt om den svenske, den ser veldig interessant ut!
Zaga Skrevet 5. mars 2019 #9 Skrevet 5. mars 2019 Broen er veldig bra. Jeg likte den serien. Også tunnelen.
Marixxx Skrevet 5. mars 2019 #12 Skrevet 5. mars 2019 Basert på dine favoritter vil jeg varmt anbefale «This is us!» Sesong 1 og 2 er tilgjengelig på Amazon Prime. Vel verdt et par måneders abonnement. Ellers... vår tid er nå (NRK), the affair, big little lies, enlightened (HBO).
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #13 Skrevet 5. mars 2019 Av tyske kan jeg anbefale Dark på netflix, og 8 Tage på HBO. De er veldig godt laget. (Vil også anbefale deg to spanske; grand hotel og velvet). Ellers er Good Girls på netflix ganske kul! Anonymkode: eedf9...d9e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #14 Skrevet 5. mars 2019 Bates motell La Treve The Sinner Rectify La Mante (Alle på Netflix) Anonymkode: dcc15...299
bouiuod Skrevet 5. mars 2019 #15 Skrevet 5. mars 2019 Stranger Things, Fargo, Handmaids Tale, Twin Peaks.
jentee24 Skrevet 5. mars 2019 #16 Skrevet 5. mars 2019 3 timer siden, Geirfuglen skrev: Har ikke sett noe særlig på TV siden jeg fikk barn, men nå har jeg fått litt bedre tid. Tidligere har jeg blant annet likt: The Wire, Six Feet Under, Deadwood, Borgen, Olive Kitteridge, Generation Kill, Mildred Pierce, GoT, The Fall. Liker mye forskjellig fra hele verden så lenge det er en viss kvalitet. Tar gjerne tips til nordiske, tyske og britiske serier. Du må se «workin moms» 😁😁😁
Sol-gull Skrevet 6. mars 2019 #17 Skrevet 6. mars 2019 3 hours ago, Geirfuglen said: Har sett True Detective, Forbrytelsen, Broen og Lykkeland. Likte alle disse, men Lykkeland var kanskje litt ujevn. Skal sjekke Vår tid er nå og Innesperret. Hadde ikke hørt om den svenske, den ser veldig interessant ut! Tenkte du kanskje hadde sett noe av dette ja. En annen serie er Poldark om du ikke har sett den, og så filmen The Other Boleyn Girl (Søstrene Boleyn), vet ikke hvorfor jeg kom på den. The Killing er litt annerledes enn Forbrydelsen, jeg likte best den Amerikanske versjonen. Det er en Svenske som spiller den mannlige etterforskeren, Joel Kinnaman, og han gjør en svært god rolle. Samme med Mireille Enos som spiller den kvinnelige etterforskeren. Tror ikke du blir skuffet over den. Jeg har ikke klart å se hele Forbrydelsen, kanskje jeg skal prøve på det hmm...
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #18 Skrevet 6. mars 2019 5 timer siden, Geirfuglen skrev: Har ikke sett noe særlig på TV siden jeg fikk barn, men nå har jeg fått litt bedre tid. Tidligere har jeg blant annet likt: The Wire, Six Feet Under, Deadwood, Borgen, Olive Kitteridge, Generation Kill, Mildred Pierce, GoT, The Fall. Liker mye forskjellig fra hele verden så lenge det er en viss kvalitet. Tar gjerne tips til nordiske, tyske og britiske serier. elsket den serien, vanvittige bra skuespillere og bra oppbygning i serien. Anonymkode: f93f0...933
Gjest nicecar Skrevet 6. mars 2019 #19 Skrevet 6. mars 2019 -Dirty John -Black mirror (episodene er uavhengige av hverandre så spiller ingen rolle hvilken du velger å se først) -American crime story (begge sesongene) -The good doctor -Younger -Alias Grace
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #20 Skrevet 6. mars 2019 Le bureau (fransk) er veldig bra, siden du er åpen for europeiske serier Ellers er jeg stor fan av The Americans. Du bør sjekke ut den! Anonymkode: 97091...c48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå