Pixxie Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Noen som har sett den? Begynte å se men ser til min store forskrekkelse at den er borte fra Netflix?
Wonders Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 (endret) Så hele. Husker det godt fra jeg var ungdom. Er den borte? Så rart, de vant jo masse priser og greier. Vel den delen med Ricky Martin og Penelope Cruise, den delen likte jeg. Men syntes delen med morderen var alt alt for ... lang. Spolte litt, seriøst. Endret 5. mars 2019 av Wonders
Pixxie Skrevet 5. mars 2019 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2019 23 minutter siden, Wonders skrev: Så hele. Husker det godt fra jeg var ungdom. Er den borte? Så rart, de vant jo masse priser og greier. Vel den delen med Ricky Martin og Penelope Cruise, den delen likte jeg. Men syntes delen med morderen var alt alt for ... lang. Spolte litt, seriøst. Var kommet til episode 6 mener jeg. Enig i at mye av det som handlet om morderen og hans fortid var alt for langt. Men jeg finner det altså ikke! Kan ikke skjønne hvordan de bare kan ta det bort etter så kort tid! 2
Gjest nicecar Skrevet 6. mars 2019 #4 Skrevet 6. mars 2019 (endret) 8 timer siden, Pixxie skrev: Noen som har sett den? Begynte å se men ser til min store forskrekkelse at den er borte fra Netflix? Så rart. Mener jeg så den på Netflix for senest noen dager siden. Jeg syntes serien var litt langtekkelig i begynnelsen men den tok seg kraftig opp etterhvert. Endret 6. mars 2019 av nicecar
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #6 Skrevet 6. mars 2019 2 timer siden, Vill bringebær skrev: Den er på Netflix den. Jeg har søkt OG gått gjennom kategoriene på fremsiden inkludert «fortsett med profilen». Skal sjekke igjen i dag, kanskje det bare var en bug eller noe Anonymkode: cd254...1f8
Vill bringebær Skrevet 6. mars 2019 #7 Skrevet 6. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har søkt OG gått gjennom kategoriene på fremsiden inkludert «fortsett med profilen». Skal sjekke igjen i dag, kanskje det bare var en bug eller noe Anonymkode: cd254...1f8 Det var da meget rart! Det klmmer opp her. Jeg hadde den på min liste men der er den ikke lenger. Men det kommer opp når jeg søker.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #8 Skrevet 6. mars 2019 The Assassination of Gianni Versace er på min Netflix. Veldig bra serie, synes alle karakteren ble portrettert veldig fint. Fikk mye sympati for D'Amico på slutten. Kan ikke være enkelt å leve slik. Anonymkode: e47d1...11b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå