Gå til innhold

Jeg er nå lei av syke og sutrete barn og mann.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel barn er over 18  så kan ikke dra med hun til legen. Men hun  klager og klager på vond nese host og snørr . Og bruker opp all dopapir til å snyte seg uten å si fra at vi er tomme. Brukt 15 ruller på 1 uke.  Og så er mannen syk å. Virkelig sliten er han . Men syk nok til dra til lege.  Men orke noe nei ,de ligger rett ut å bare klager . Ikke hjelpe til noe.. Men jeg som er for øyeblikket sykemeldt pga prolaps. Neida kan ikke klage jeg trenger jo ikke jobbe .  Og siden jeg ikke nyser eller hoster er jo ikke jeg syk. Og derfor lage mat og stelle for de syke..  åååå dette var dagens utblåsing.

Anonymkode: 8df24...020

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel barn er over 18 

Barn er ikke 18 år.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vondt ment, men dere høres ut som en litt sutrete gjeng hele bunten... 

Men skjønner at det var en utblåsning da. God bedring til alle sammen!

Anonymkode: 9fe99...409

• Liker 2
Skrevet

Du lager ris til egen bak. La de "syke" stelle for seg selv. Om det ikke blir middag fram til de er "friske" eller vask av klær, så klarer de seg utmerket godt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jo er nok litt sutrete men i dag har jeg vondt . Og de ikke forstår det pga de ikke ser det. Så ja måtte bare få det ut. 

Anonymkode: 8df24...020

Skrevet

Ta inn på hotell et par dager. Er ganske sikker på at de overlever. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får snakke med dem og ikke kvinneguiden, kan ikke hjelpe så mye her, fortell dem hva du føler :)

Anonymkode: 1c635...00c

Skrevet

Man går uansett ikke til legen fordi man er snørrete. 

Skrevet

Det er ingen som dør av en forkjølelse. Er de sultne, så får de finne brødboksen selv. Enkelt og greit. Får være grenser

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Måbarefåsiat... skrev:

Man går uansett ikke til legen fordi man er snørrete. 

Nei, men så har du de (spesielt mannfolka), som stønner og peser, uffer og bærer seg så fort de er litt tette i nesa. Og sitter man og hører på sånt lenge nok, så får man litt nok og ber de dra til lege. Har selv en mann som er sånn, og de gangene jeg synes han for drøy, så sier jeg rett ut at hvis du faktisk er SÅ syk, så får du gå til lege. Hvis ikke får du holde kjeft framover. Og da tar han seg som regel sammen. 

Anonymkode: 563ad...21f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...