AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Vet det er individuelt, men hvor lenge er det vanlig å praktisere 50/50 ordning/samvær for skilsmissebarn? Eller sagt på en annen måte, hvor gammel var barnet ditt da det ønsket ett fast bosted? Anonymkode: 76bb2...9d9
solmåneogstjerner Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 Har ikke vært i situasjonen selv. Men mener at det er veldig avhengig av barnets personlighet, samarbeidet mellom foreldrene, avstanden mellom dem og mye annet. Har hørt om dem som måtte slutte når barnet var 5, 10, 15, 17. Noen ganger går man tilbake til ordningen. Andre ganger ikke. Det finnes absolutt ikke noe fasitsvar her.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #3 Skrevet 5. mars 2019 Kjenner noen som er 15 og 18 som holder på med dette enda Anonymkode: 1e0da...4bd
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 Det er sant. Vi har hatt ordningen i 8 år. «Barnet» er nå 13 og bruker mindre tid hjemme- mer tid ned venner og jeg ser at det til tider virker mer stressfullt med to hjem nå enn før. Samtidig klarer hun ikke å velge hvor hun da skal være mest, så tiden er kanskje ikke moden riktig enda... Anonymkode: 76bb2...9d9
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #6 Skrevet 5. mars 2019 hva ønsker barnet selv og hvor gamle er de nå? Jeg hadde en superløsning, var hos mamma man-fre og pappa fre-søn. Hadde hest på for hos pappa, så var der så mye jeg kunne i ferier, fridager osv. Da jeg var 15-16 var ikke hesteinteressen så stor, så da fikk lov lov å bestemme selv. Anonymkode: b009a...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå