AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Er 7+3 i dag.. Får utrolig vondt nederst i magen når jeg er kåt, skikkelige murringer. Blir verre etter sex/orgasme... Er det normalt? Eller truer sex svangerskapet? Anonymkode: 99258...8ab
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 Så tidlig i svangerskapet så er det en del "vondter" som minner om kommende mens. Husker det godt. Jeg vet ikke helt hva jeg ville gjort i ditt tilfelle, men legene sier at så lenge det ikke er et såkalt risikosvangerskap, så skal det ikke gjøre noe å ha sex. Ville kanskje droppet sex noen uker for å se om det bedrer seg. Bare til den verste abortfaren er over....(uke 12) Men underlivet er jo ganske blodfylt og oppsvulmet i et svangerskap, så det kan sikkert lett gjøre vondt. Anonymkode: 0badc...268
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #3 Skrevet 5. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så tidlig i svangerskapet så er det en del "vondter" som minner om kommende mens. Husker det godt. Jeg vet ikke helt hva jeg ville gjort i ditt tilfelle, men legene sier at så lenge det ikke er et såkalt risikosvangerskap, så skal det ikke gjøre noe å ha sex. Ville kanskje droppet sex noen uker for å se om det bedrer seg. Bare til den verste abortfaren er over....(uke 12) Men underlivet er jo ganske blodfylt og oppsvulmet i et svangerskap, så det kan sikkert lett gjøre vondt. Anonymkode: 0badc...268 Ja, har liksom denne følelsen av at mensen kommer hele tiden Ikke risikosvangerskap nei, er frisk og sprek og aldri abortert tidligere. Ingen blødninger heller, bare pittelitt spotting for noen dager siden. Det er sant, men er liksom magen og ikke selve underlivet som er vondt.. Veldig ekkelt Anonymkode: 99258...8ab
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 Jeg hadde det også sånn. Måtte slutte å ha sex og onanere for jeg fikk helt syke smerter etterpå. Det gikk over ved 12 uker. Anonymkode: 7999b...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå