Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er en jente på 20 år og er samboer med en på samme alder. Vi jobber begge to dagtid og er hjemme i 4 tiden. Da er det hjem for å lage middag, for så å legge seg forran TVen resten av kvelden. Er lei av at dagene går bort i tv og litt husarbeid, er det noen som har noen forslag for hva som kan gjøres på ettermiddagen etter jobb? Eventuelt også ideer til noe å gjøre i helgene.

Anonymkode: 29bae...a16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trener dere ikke? Treffer venner og familie? Videreutdanner dere? Har ekstrajobb? Driver friluftsliv, skiturer, sykler? 

Anonymkode: 10253...8af

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Gå tur, dra på kjøretur, spis dessert på café, dra på kino, spill spill. 

Anonymkode: b6bea...111

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Trener, men da trener vi hver for oss. Skulle gjerne hatt noe vi kunne gjort sammen.. Familie og venner er dessverre ikke så mye av for tiden, da vi nettopp har flyttet til ny by. Men takk for svar!

Anonymkode: 29bae...a16

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var i begynnelsen av 20-åra, hadde jeg verken kjæreste eller tv, og jeg gikk veldig sjelden hjem fra jobb og lagde middag og satte meg i sofaen.... 

Lev litt!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gå turer, oppdag nye plasser, en tur på Café, ut å spise, ut å ta ei pils, kino, badeland... Masse man kan gjøre! Ikke lev som om dere skulle vært 70+ år! 

Anonymkode: e9967...421

• Liker 4
Skrevet

Kjæledyr, handling, fritidsaktiviteter avhengig av hva dere liker, gå på tur, sykle sammen, gå på byen, kino, teater, foredrag, svømmehallen, frivillig arbeid, musikksted, cafe, spillkveld, invitere venner på besøk. gå på besøk til venner, ta bilder, gå på kurs og lær noe nytt, sightseeing, loppemarked, festival, gå på restaurant, reis og se et nytt sted, karaoke etc.

Skrevet

Puss opp noe sammen? Bygg noe.. Vedsjul eller noe? Begynn å gå turer, sånn 10 på topp, eller andre friluftsrådturer (klippekortgreier)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde dette var normalt, jeg.. vi er barnløse i 30-årene. Kommer hjem i 16-tiden etter jobb, med unntak av to-tre dager per uke der vi trener etter jobb, så lager vi mat, ryddder ser TV, repeat. Orker ikke venner, tur, kafé osv. Vi er jo helt utslått etter en dag på jobb. 

Anonymkode: 2e83a...807

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Her går jeg turer ,trener og har barn hver andre uke ,så mye sport/trening som skjer i løpet av ukene. 

Anonymkode: 30ec1...d4e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber turnus, så ofte etter 7-vakt, var jeg ferdig på jobb kl 22 kvelden før. Ettermiddagen etter sen/tidlig er derfor ganske bortkastet, iom at jeg er utslått av søvnunderskudd. Så etter middag sovner jeg ofte på sofaen, og går som en zombie frem til jeg endelig kan legge meg igjen. Formiddag før senvakt er langt mer produktiv, med husarbeid, tur, innkjøp, evt kaffe med venninner som også skal på senvakt.

Anonymkode: 97d3a...939

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at tilværelsen din kjeder deg. Jeg ville prøvd å finne noe å gjøre for deg alene og med partner. 

Å ha en hobby én gang i uken og som bare er din greie tror jeg er helt topp. Så kan du jo dra med deg partner ut på kino eller middag. 

Her i huset setter vi pris på å spise ute et par ganger i mnd bare oss to. For oss er dette investering i kjærestetid og det er veldig hyggelig å gjøre noe som begge setter pris på. 

Utover det er det jo fint å møte venner. Hva med å invitere dem hjem til dere? 

Det er jo veldig fint med kvelder hjemme foran TVen, men variasjon er vel nøkkelordet her... 

Anonymkode: 30b9e...1d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, Virrevirrevapp said:

Kjæledyr, handling, fritidsaktiviteter avhengig av hva dere liker, gå på tur, sykle sammen, gå på byen, kino, teater, foredrag, svømmehallen, frivillig arbeid, musikksted, cafe, spillkveld, invitere venner på besøk. gå på besøk til venner, ta bilder, gå på kurs og lær noe nytt, sightseeing, loppemarked, festival, gå på restaurant, reis og se et nytt sted, karaoke etc.

+ kvinneguiden

Anonymkode: 03b56...848

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å gå en tur sammen?

Anonymkode: 6f9da...ec2

AnonymBruker
Skrevet

Dette må du klare finne ut av selv.

MEN! Finn på noe som ikke består av skjerm eller sosiale media. Kom deg utendørs.

Anonymkode: 81e4c...27f

AnonymBruker
Skrevet

Når Stolpejakten begynner igjen, så kan dere begynne med det. Google ordene Stolpejakten og din kommune sitt navn.

Enig med den som sier at du bør prøve å finne en egen hobby i tillegg til noe som du kan gjøre sammen med kjæresten.

Anonymkode: c993e...c24

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min trente sammen. Vi spilte tennis, squash, og volleyball (siste sammen med flere). Vi gikk ut på kafe, biblioteket, så forestillinger sammen, kino. Vi var nok litt lite ute i naturen sammen, men da var han ofte med kamerater på fisketurer osv, mens jeg gjorde annet. Begge var og opptatt på hvert vårt med div organisert arbeid, han innen politikk og jeg frivillig arbeid. Mulighetene er mange, er jo bare å finne noe sammen. 

Nå er dette noen år siden, og vi har fullt opp med barn og aktiviteter. Fortsatt travelt. Vi er mer ute i naturen nå med hele gjengen, men får ikke lengre trent sammen. 

Anonymkode: 19b22...f0e

AnonymBruker
Skrevet

Hver uke: Trener hver for oss, går på ski sammen, gjør husarbeid, lager og spiser mat, leser, ser serier/film, spiller brettspill.

En gang i blant: løper/går turorientering sammen, kulturopplevelser (kino, teater), får eller drar på besøk hos venner/familie, oppussingsarbeider, spontan utflukter.

I tillegg er vi jo kjærester, som har det aller best i hverandres nærvær, kan fint være sammen uten å gjøre noe som helst, bruker mye tid på sex og generelt lever i vår egen boble av kos, tomprat og internhumor.

Anonymkode: d28cc...b37

Skrevet

Nå har vi 3 barn og "aldri" nok tid, men da vi var barnløse gikk tiden til å game sammen (både pc og konsoll), turer med hunden, toppturer (avhengighetsskapende å samle topper!), trene, kjøre tur, spise middag ute av og til og diverse hobbyer. Jeg liker blant annet negledesign og fotografering. Hadde også hest 50%. Ellers er begges største hobby PC og spill, så vi bruker fremdeles mye tid på det. 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde dette var normalt, jeg.. vi er barnløse i 30-årene. Kommer hjem i 16-tiden etter jobb, med unntak av to-tre dager per uke der vi trener etter jobb, så lager vi mat, ryddder ser TV, repeat. Orker ikke venner, tur, kafé osv. Vi er jo helt utslått etter en dag på jobb. 

Anonymkode: 2e83a...807

Herregud, så kjedelig! Hvorfor må dere hjem og lage middag hele tia? Høres ut som om dere er seksti, ikke tretti. Ikke rart folk blir skilt!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...