AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Hei alle fine. Jeg eier en 33 kvmt leilighet på Majorstuen. Merker at denne er litt i minste laget, og skulle gjerne oppgradert til 50 kvmt. Problemet er bare det at jeg mangler 1 million for å få det til, og får ikke lånt mer enn 200.000-300.000 kr😔 Hvordan har folk råd til å kjøpe store leiligheter på Majorstuen alene? Er det i det hele tatt en realistisk drøm, eller er det bare å droppe det? Skal også kanskje bli student til høsten😔 Anonymkode: f0b74...350
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 Vi greide det ved å være et par, og kjøpte i 2011, da var det en del billigere. Kjøpte da vi begge var studenter og hadde avdragsfrihet, men vi tjente jo masse på verdistigningen. Anonymkode: 3d770...bc0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #3 Skrevet 5. mars 2019 Hvorfor må du bo på majorstuen? De som har råd er som oftest de som har rike foreldre eller har arvet. Eller bruker foreldre som kausjonister. Jeg bor 40min fra oslo, på 64kvm. Moderne leilighet jeg fikk for 1.6. Forstår ikke hvorfor folk gidder å bo seg ihjel på 30 kvm. Anonymkode: ec71a...5c4 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 hvis du absolutt må bo på majorstuen, så må du jo nøye deg med det du klarer å få til.. Anonymkode: 5aad2...8aa
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #5 Skrevet 5. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei alle fine. Jeg eier en 33 kvmt leilighet på Majorstuen. Merker at denne er litt i minste laget, og skulle gjerne oppgradert til 50 kvmt. Problemet er bare det at jeg mangler 1 million for å få det til, og får ikke lånt mer enn 200.000-300.000 kr😔 Hvordan har folk råd til å kjøpe store leiligheter på Majorstuen alene? Er det i det hele tatt en realistisk drøm, eller er det bare å droppe det? Skal også kanskje bli student til høsten😔 Anonymkode: f0b74...350 dette er den norske boblen i et økonomisk boble; noen tror at det er menneskerett å bo i populære områder (les overprisede) uten nok inntekt (les bankene sier nei til mer lån av gode grunner). De samme "noen" klager deretter på kvinneforumet at verden er såååå tøff mot dem og deres økonomiske begrensinger. Dette er sååå før 2008 og finanskrisen.. Anonymkode: d786b...bf0
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #6 Skrevet 6. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei alle fine. Jeg eier en 33 kvmt leilighet på Majorstuen. Merker at denne er litt i minste laget, og skulle gjerne oppgradert til 50 kvmt. Problemet er bare det at jeg mangler 1 million for å få det til, og får ikke lånt mer enn 200.000-300.000 kr😔 Hvordan har folk råd til å kjøpe store leiligheter på Majorstuen alene? Er det i det hele tatt en realistisk drøm, eller er det bare å droppe det? Skal også kanskje bli student til høsten😔 Anonymkode: f0b74...350 Da må man spare. Sparer du 200.000 i året har du de 700.000 du mangler om 3-4 år. Anonymkode: 76a7d...a60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå