AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Hei. Jeg våkner andpusten og er andpusten som regel gjennom dagen, blir veldig lett sliten. Hva kan dette være? Er ung så føler dette ikke er riktig.. Skal bestille legetime Anonymkode: c042c...47e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 Hoster du? Føler du deg urolig? Høy puls? Astma kan komme i voksen alder. Det er veldig vanlig å være andpusten og hoste om morgenen med astma. Angst kan gi pustebesvær og høy puls, men synes det høres rart ut at du skal våkne med angst, om du ikke generelt er plaget med angst. Anonymkode: 72749...dcd
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #5 Skrevet 5. mars 2019 Kan være angst. Kan være astma. Erfarte selv å hive etter pusten om natten og kastet meg ut vinduet for å få luft en periode, trodde det var astma anfall, men var utslitt/utbrent.. Anonymkode: 3288a...015
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #6 Skrevet 5. mars 2019 Føler jeg ikke får nok luft hele tiden.. Lurt på om det er angst, men har liksom ikke noen andre symptomer. Syntes også det er merkelig at jeg våkner og gisper etter luft om det er angst, men det kan sikkert gå an det og. Astma har jeg tatt en sånn spirometri test på i fjor sommer og da var den helt fin, vet ikke om det kan endre seg så fort? Er ofte til legen av andre kroniske sykdommer og de hører som regel på lungene mine ca en gang hver tredje måned, har ikke vært noe gale da. Anonymkode: c042c...47e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #7 Skrevet 6. mars 2019 å våkne av at man blir kvalt kan være alt fra angst til pustestopp ved søvn. for meg var det angst, skjedde ikke så ofte. men våknet kvelende ca 1 gang pr mnd. Anonymkode: 6a575...986
Antoinette Skrevet 6. mars 2019 #8 Skrevet 6. mars 2019 Angst eller søvnapne. Snakk med legen om dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå