sixx Skrevet 14. april 2005 #1 Skrevet 14. april 2005 http://www.dagbladet.no/dinside/2005/04/14/428854.html
sixx Skrevet 14. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2005 Mon tro om den er god da.... Klart den er....fengslende god.
sixx Skrevet 14. april 2005 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2005 Er det med eller uten fil inni? Catzy Tror det er mandelfil som bruker å være i toskakaker.
Gjest synseren Skrevet 15. april 2005 #10 Skrevet 15. april 2005 Synes en som har vært med på å drepe en politimann fra Stavanger, burde fått minst mulig oppmerksomhet jeg. Så jeg lo ikke :veldigsur:
sixx Skrevet 15. april 2005 Forfatter #11 Skrevet 15. april 2005 Synes en som har vært med på å drepe en politimann fra Stavanger' date=' burde fått minst mulig oppmerksomhet jeg. Så jeg lo ikke :veldigsur:[/quote'] For det første så vil jeg tro at hverken du eller jeg vet om David Toska har vært med på å drepe en politimann. Det vi vet er at en politimann dessverre ble skutt og drept at maskerte menn som gjennomførte et ran i Stavanger. Vi vet nå også at David Toska har innrømmet å ha planlagt og deltatt i dette ranet. Vi vet også at David Toska har presisert at det ikke var han som drepte politimannen. Men dette er langt på siden av hva dette innlegget "handler" om. At man kan se humor i ordspill, har ikke noe med at man ikke tar avstand fra nevnte drap å gjøre. Det hadde ikke blitt mye humor i verden hvis man ikke kunne ledd av alt som på en eller annen måte kan nøstes tilbake til alvorlige hendelser. Vi er alle forskjellige mennesker med forskjellig type humor. Jeg har full respekt for at du ikke syntes denne saken var morsom, og jeg håper du har respekt for at jeg syntes den er morsom. At jeg synes den er morsom har absolutt ingen ting med at jeg ønsker å latterliggjøre drapet på politimannen . Som sagt...det er ordspillet i annonsen som noen av oss finner morsom.
Gjest Madeline Skrevet 15. april 2005 #12 Skrevet 15. april 2005 Synes en som har vært med på å drepe en politimann fra Stavanger' date=' burde fått minst mulig oppmerksomhet jeg. Så jeg lo ikke :veldigsur:[/quote'] Sier meg enig med Synseren. Jeg ser forsåvidt humoren, men jeg synes ikke det var noe spesielt morsomt.
Mossa Skrevet 15. april 2005 #13 Skrevet 15. april 2005 Jeg syntes forsåvidt den var morsom...men at det må være grusomt for familien til han som ble drept er vel helt klart!! Men slik er det jo alltid, folk skor seg på andres tragedier. IKKE MINST media!!
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #14 Skrevet 15. april 2005 Arve Opsahls harseleringer med alkoholikere synes jeg er forkastelige. Get real, må da gå an å spøke om et alvorlig og trist tema vel, så lenge den sparker oppover. Ingen som gjør narr av politimannen som ble drept.
Gjest Leola Skrevet 15. april 2005 #15 Skrevet 15. april 2005 Jeg er helt imot å gi så mye oppmerksomhet til kjeltringer av Toska`s kaliber. Det er faktisk bare flaks som gjorde at ikke flere menneskeliv gikk tapt i Stavanger den fatale morgenen ifjor. Når Christine Hamborgstrøm presterer å si på TV at David Toska er en real kar, da blir jeg aldri så lite sjokkert. Dessuten så er mannen i tillegg mistenkt for å ha vært hjernen bak og deltaker i flere andre alvorlige forbrytelser.
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #16 Skrevet 17. april 2005 Hvordan kunne et morsomt (for noen) innlegg som gikk på ordspill få en slik utvikling? :klø: (Noen ganger er verden merkelig)
sixx Skrevet 17. april 2005 Forfatter #17 Skrevet 17. april 2005 Hvordan kunne et morsomt (for noen) innlegg som gikk på ordspill få en slik utvikling? :klø: (Noen ganger er verden merkelig) Jeg glemte å logge inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå