Gå til innhold

Britisk skole avlyser "fag" etter at 80% holdt barna hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som tror mennesker ikke har makt, la dere inspirerer. Ikke er dette imot muslimsk tro, det er også i mot kristendommen. Som noen av foreldrene sier; "Ikke forvirr barna våre" eller "dette vil det lære om senere". Hverken hatefullt, nedlatende eller diskriminerende. Kun voksne mennesker som innser at ideologi viker for naturens lover.

Om man ikke er enig i hva skolene lærer barna kan man reagere selv. Politkere eller lærere vil ikke foreta seg noe innen man setter handling bak ordene, derav ser man hvor enkelt man kan snu en læreplan ved forening av kreftene mot systemet.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva dreier det seg om?

Anonymkode: a8d79...ea8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kina bruker jævlig mye spenn på militæret sitt hvertfall, frister ikke med ferie til Taiwan nå akkurat. 

Anonymkode: 53093...4a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En skole som lærer barna om at det er greit å være annerledes. Lærer om homoseksualitet, vi, trans, ha to mødre osv. Skolen avsluttet faget når mange familier tok ut ungene sine.

Det var for å forebygge hatkriminalitet

Anonymkode: 3e1b5...fc9

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva dreier det seg om?

Sannsynligvis om lesbiske og homofile. Ihvertfall det den forkortelsen handler om ifølge wikipedia. Står vel for lesbian, guay, bi and trans.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Kjetil E skrev:

Sannsynligvis om lesbiske og homofile. Ihvertfall det den forkortelsen handler om ifølge wikipedia. Står vel for lesbian, guay, bi and trans.

Gay :)

Anonymkode: f1fbb...dcb

AnonymBruker
Skrevet

RT=Russia Today, Altså en propaganda kanal man bare kan ignorere.

Anonymkode: 68871...059

• Liker 12
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

RT=Russia Today, Altså en propaganda kanal man bare kan ignorere.

Innholdet i innslaget er ikke korrekt gjengitt?

AnonymBruker
Skrevet

Du får fortelle hva det omhandler før du kan forvente at folk skal trykke på linken, se på reklamen etc.

Det gidder ikke jeg. 

Anonymkode: 63c01...cd2

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnArv skrev:

Innholdet i innslaget er ikke korrekt gjengitt?

Det er en propaganda kanal så det tviler jeg på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du får fortelle hva det omhandler før du kan forvente at folk skal trykke på linken, se på reklamen etc.

Det gidder ikke jeg. 

Ikke jeg heller. Dessuten er dette en av KGs regler:

* Ved lenker til bilder og videoer skal innholdet beskrives godt nok til at andre brukere vet hva de kan vente seg dersom de følger lenken.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gidder ikke jeg. 

Kort fortalt; muslimer holder barna sine hjemme fra skolen fordi de ikke ønsker at de skal lære om homofili fordi det strider mot religionene deres. Skolen har derfor valgt å stoppe opplæringen som hadde til hensikt å forebygge mot hatkriminalitet og lære barna at alle mennesker er like mye verdt uansett legning. Det ble for sterk kost for de muslimske foreldrene.

Anonymkode: de0af...a91

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er en propaganda kanal så det tviler jeg på.

Konklusjon ved forutinntatte meninger. Smart og sunn tilærming. Russerne er jo virkelig kjent for at de omfavner muslimene, så du snubler allerede der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

https://voiceofeurope.com/2019/03/school-stops-lgbt-lessons-after-backlash-from-angry-muslim-parents/

Muslimer holder barna hjemme da de mener at homoseksualitet blir presset aggressivt på barna deres, og det ønsker de ikke fordi homofili er strengt forbudt i islam.

Sitat

According to Alum Rock Community Forum, children were removed from classes over the school’s “undermining of parental rights and aggressively promoting homosexuality.”
Parkfield Community School has been forced to suspend its ‘No Outsiders’ classes until after Easter, while a consultation takes place with parents. Tensions between the school and parents have escalated due to a row surrounding LGBT lifestyles being taught in classrooms.

Jeg er ikke noe særlig fan av muslimer i Vesten selv altså, men jeg tror nok også jeg hadde holdt ungene hjemme. Selvfølgelig avhengig av innholdet i disse timene. Noen av disse LGBTQ-infogreiene, spesielt i England, er jo helt bak mål og ikke passende for barn!

Anonymkode: e530c...9c8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

All respekt for folk som er ulike men hva er det agressive leftist propoganden. Hen hoi hai thai ord som jeg ikke skjønner noe av. Det holder og det begynner å bli litt mye å spre gender fluid tanker. Hvordan skal verden gå fremover? En mann er ikke lenger mann, han er hen hoi thai. Give me a f’ing break 

Anonymkode: c94ad...c6a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

All respekt for folk som er ulike men hva er det agressive leftist propoganden. Hen hoi hai thai ord som jeg ikke skjønner noe av. Det holder og det begynner å bli litt mye å spre gender fluid tanker. Hvordan skal verden gå fremover? En mann er ikke lenger mann, han er hen hoi thai. Give me a f’ing break 

Anonymkode: c94ad...c6a

Hvorfor er å ha rett til å hate viktigere enn å lære barn å respektere folk som er annerledes? 

Det er lov å syntes folk er rare, men hvorfor skal det være greit å hate disse folka? Hva får du tilbake for det?

Jeg har aldri hørt om noen innen LGBT-miljøet som har skadet noen FORDI de er LGBT. Derimot har de blitt skadet av andre. Hvorfor er det ok? Hvor er logikken? Verden endrer seg, men det blir ikke vold og krig av at folk skifter kjønn. 

Det st man ikke klarer å se lenger enn sin egen nesetipp og hate folk som er annerledes, er 100 ganger verre enn at folk skifter kjønn. 

Folk må innse at alle er ulike. Det finnes ikke EN sannhet her i verden. Vi trenger ikke å forstå alle andre. 

Anonymkode: 20e19...7fb

• Liker 12
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er å ha rett til å hate viktigere enn å lære barn å respektere folk som er annerledes? 

Det er lov å syntes folk er rare, men hvorfor skal det være greit å hate disse folka? Hva får du tilbake for det?

Jeg har aldri hørt om noen innen LGBT-miljøet som har skadet noen FORDI de er LGBT. Derimot har de blitt skadet av andre. Hvorfor er det ok? Hvor er logikken? Verden endrer seg, men det blir ikke vold og krig av at folk skifter kjønn. 

Det st man ikke klarer å se lenger enn sin egen nesetipp og hate folk som er annerledes, er 100 ganger verre enn at folk skifter kjønn. 

Folk må innse at alle er ulike. Det finnes ikke EN sannhet her i verden. Vi trenger ikke å forstå alle andre. 

Dette handler ikke om hat. Hvorfor drar folk som skal argumentere for LGBT dette fram ved hver anledning. Svaret er så enkelt som at det er 6500 genetiske forskjeller mellom kvinner og menn. Ingen operasjon kan noen gang erstatte dette. At man vil at barn skal lære at jenter er jenter og gutter er gutter kalles naturens lover. Hva voksne mennesker foretar seg har ingen andre noe med ift. om de vil skifte kjønn, ha samme type kjønn som kjæreste. Man kan respektere disse menneskene som personer selv om man ikke aksepterer deres livsstil eller livsvalg.

Derimot er det barnemisbruk at voksne mennesker skal tråkke sin egen ideologi nedover hodet på barn, da det viser seg at problemet sitter i hodet. Kanskje man i stedet skulle for ordentlig hjelp før man går til skrittet å skifte kjønn? Kan nesten ikke forestille meg noe mer grusomt enn at man foretar en slik operasjon og etterhvert innser at det allikevel ikke hjalp. Da kan man virkelig kalle det fanget i feil kropp.

Du kan lære barn ordentlig folkeskikk uten at du forteller dem om forskjellige seksuelle orienteringer, som kun skaper forvirring i hodet til et lite barn. Dette er voksne sitt ansvar.  

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De lærer ikke respekt for folk som er annerledes, men at folk som er annerledes, egentlig ikke er det, de er normale. Altså prøver å fjerne eksistensen av det som er annerledes. Så mye hat mot annerledeshet, altså.

Den riktige tilnærmingen er, som du (nesten) sier, å lære å respektere det som er annerledes. Men da må man ikke gjøre seg blind for ulikheter, men åpne øynene for dem. At homofili ikke er normalt, men at det er greit å ikke være normal.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Unødvendig at man skal ha med fag som dette i skolen. Alt som har med slikt å gjøre burde heller læres opp av foreldre. Skolen blir utrolig invaderende i livet til folk!! 

Anonymkode: c31af...c82

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...