AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Jeg har ikke skreket til dem face to face, men det startet med meldinger til den ene, for så å ta det videre face to face litt roligere. Det gjenstår å si det til visse andre også. Det er det at jeg i mange år har måttet skjule hvem jeg er. Jeg ble utbrent og ble arbeidsledig. Jeg skal snart legges inn for grundig sjekk, siden jeg har en del trekk for Asperger, ADHD og personlighetsforstyrrelser. De to førstnevnte kan jeg forstå er medfødt og kan forklare problemene jeg har hatt hele livet med skole og relasjoner. Men det andre har nok bygget seg opp over tid. Folk har sett meg som noe jeg ikke er, fordi jeg ikke helt har turt å si hva jeg tenker på, fordi jeg har vært redd for at de skulle snu ryggen fullstendig til. Jeg tenker det er på tide at de får se hvem jeg egentlig er og hva jeg tenker på i livet, så får de bare snu ryggen til om de ikke vil godta. Anonymkode: 14a8a...d3e 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 Håper du skriver mer om prosessen etterhvert og linker til dette innlegget i de postene. Ønsker deg alt godt og hell og lykke på veien❤️💖 Anonymkode: 6be56...290 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #3 Skrevet 5. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper du skriver mer om prosessen etterhvert og linker til dette innlegget i de postene. Ønsker deg alt godt og hell og lykke på veien❤️💖 Anonymkode: 6be56...290 Jeg kan oppdatere her, men nå er jeg litt sliten, så jeg kan skrive ila morgendagen. Anonymkode: 14a8a...d3e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #4 Skrevet 6. mars 2019 Følger❤️ Kjente meg veldig igjen. Anonymkode: ce878...520
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #5 Skrevet 6. mars 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følger❤️ Kjente meg veldig igjen. Anonymkode: ce878...520 Hva ville du egentlig fram til her? er dette skrevet til meg ? Anonymkode: 37d67...5cc
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #6 Skrevet 6. mars 2019 Ok. Den ene er mamma. Hun er den som vet alt om meg og har stilt opp hele tiden. Men det er enkelte ting jeg har måttet holde skjult også for henne, jeg har dvelet på om jeg skal nevne det eller ikke i over 1 år, men endelig kom det ut. Var langt fra henne da jeg skrev det, men så fortsatte vi å snakke om det når jeg kom hjem. Merker bare det lettet litt på... Har også andre familiemedlemmer som "maser" om at jeg skal bli "vanlig". Det er ei som er gift med en slektning av meg. veldig utadvendt og ei alle liker, med god grunn. men hun er så raus med komplimenter og "du som er så flott finner deg mann" "du er så flott du kan ikke gå singel hele livet". Hun mener ingenting galt med det, men det sårer meg litt. Jeg vil ha kjæreste, men saken er at han jeg fikk et øye for ikke ble helt godkjent av familien min. Det er bare det at jeg bor i Oslo og treffer diverse, og min familie, absolutt hele slekta bor i bygda eller i samme distrikt. Føler meg så mellom to verdener når jeg er i Oslo og reiser rundt, og å komme hjem til familien der alt er forutsigbart. Jeg kommer til å konfrontere henne om det neste gang jeg møter henne og hun evt tar opp ting. Ikke på en sur måte, men bare for å vise hvordan jeg føler ting. Og de vet om at jeg går til psykolog. Og generelt fortelle folk at kanskje ikke alle ønsker det samme i livet. Jeg er liksom så annerledes fra de andre i familien! Og jeg har liksom måttet late som jeg er noen jeg ikke er. Anonymkode: 14a8a...d3e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #7 Skrevet 6. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Den ene er mamma. Hun er den som vet alt om meg og har stilt opp hele tiden. Men det er enkelte ting jeg har måttet holde skjult også for henne, jeg har dvelet på om jeg skal nevne det eller ikke i over 1 år, men endelig kom det ut. Var langt fra henne da jeg skrev det, men så fortsatte vi å snakke om det når jeg kom hjem. Merker bare det lettet litt på... Har også andre familiemedlemmer som "maser" om at jeg skal bli "vanlig". Det er ei som er gift med en slektning av meg. veldig utadvendt og ei alle liker, med god grunn. men hun er så raus med komplimenter og "du som er så flott finner deg mann" "du er så flott du kan ikke gå singel hele livet". Hun mener ingenting galt med det, men det sårer meg litt. Jeg vil ha kjæreste, men saken er at han jeg fikk et øye for ikke ble helt godkjent av familien min. Det er bare det at jeg bor i Oslo og treffer diverse, og min familie, absolutt hele slekta bor i bygda eller i samme distrikt. Føler meg så mellom to verdener når jeg er i Oslo og reiser rundt, og å komme hjem til familien der alt er forutsigbart. Jeg kommer til å konfrontere henne om det neste gang jeg møter henne og hun evt tar opp ting. Ikke på en sur måte, men bare for å vise hvordan jeg føler ting. Og de vet om at jeg går til psykolog. Og generelt fortelle folk at kanskje ikke alle ønsker det samme i livet. Jeg er liksom så annerledes fra de andre i familien! Og jeg har liksom måttet late som jeg er noen jeg ikke er. Anonymkode: 14a8a...d3e Jeg forstår ingenting.. Anonymkode: 37d67...5cc
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #8 Skrevet 6. mars 2019 Ansikt til ansikt. Ikke face to face. Vi bor ikke i usa Anonymkode: 9c92e...de1
Gjest Noensommegher? Skrevet 6. mars 2019 #9 Skrevet 6. mars 2019 Kjenner meg igjen i det du skriver. Lyst til å bli bedre kjent med deg. Jeg liker heller ikke perfeksjonister, akkurat som de stjeler energien min... Kan du ikke få deg en profil så kan vi prate via meldinger? ☺ Jeg orker ikke utlevere meg her...
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #10 Skrevet 6. mars 2019 1 minutt siden, Noensommegher? said: Kan du ikke få deg en profil så kan vi prate via meldinger? Alle som skriver på KG har en profil, ellers kunne vi ikke skrevet her. Anonymkode: 9bf28...695
Gjest Noensommegher? Skrevet 6. mars 2019 #11 Skrevet 6. mars 2019 Ok du får sende meg en PM da, hvis du vil bli kjent Jeg får ikke sendt til deg
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #12 Skrevet 6. mars 2019 Akkurat nå, Noensommegher? skrev: Ok du får sende meg en PM da, hvis du vil bli kjent Jeg får ikke sendt til deg skal tenke på det. var ikke jeg som svarte deg over. ts Anonymkode: 14a8a...d3e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #13 Skrevet 6. mars 2019 14 minutter siden, Noensommegher? skrev: Kjenner meg igjen i det du skriver. Lyst til å bli bedre kjent med deg. Jeg liker heller ikke perfeksjonister, akkurat som de stjeler energien min... Kan du ikke få deg en profil så kan vi prate via meldinger? ☺ Jeg orker ikke utlevere meg her... Perfektsjonister er kanskje ikke helt riktig ord. De er klar over at alle har feil som ale andre. men så og si alle er vel perfektsjonister på en eller annet måte nå til dags. Anonymkode: 14a8a...d3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå