Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #1 Skrevet 14. april 2005 vi begynte å prøve å få en til for snart 2 år siden! begynte tidlig med utredning da jeg har PCOS, begynte med pergotime ( 2 omganger med 1 pergotabl.)uten at jeg fikk EL. Tok 3 omganger med 2 pergotagl,hvor jeg hadde kun 1 EL! da dette ikke virket ble min samboer henvist videre til å ta en spermprøve,som viste nedsatt kvalitet! Jeg var til laproskopi å den viste at alt var i orden med meg.Legen sa da at det neste blir prøverør!! Laproskopien tok jeg rett før jul, å ca 1mnd etter ble jeg gravid på natur metoden! :-) går nå å venter på å få tatt ultralyd så vi vet hvir langt jeg er på vei!
Gjest lei Skrevet 14. april 2005 #2 Skrevet 14. april 2005 Kjempe fint for deg,men det er vel egentlig på graviditetsforumet og ikke her det hører hjemme...
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #3 Skrevet 14. april 2005 Gratulere! kanskje det er håp for oss å! er under utredning nå
Gjest apriljente: Skrevet 14. april 2005 #5 Skrevet 14. april 2005 Kjempebra! Det er håp for oss andre Pergobrukere :-) (jeg synes forøvrig den meldingen din passer veldig godt her blandt oss prøvere)
Cinzia Skrevet 15. april 2005 #8 Skrevet 15. april 2005 Gratulerer! (Jeg synes forøvrig også meldingen din passer godt inne på dette forumet!)
Smørblomsten Skrevet 20. april 2005 #9 Skrevet 20. april 2005 Gratulerer så mye! Har et vennepar som selv har prøvd i 2,5 år, og endelig klaffet det for dem!!! Og for meg selv, så nå er vi to venninner som kan glede oss i fellesskap fremover
Imax Skrevet 21. april 2005 #12 Skrevet 21. april 2005 Gratulerer så mye! Og lykke til med et (forhåpentligvis) flott svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå