AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #21 Skrevet 5. mars 2019 6 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Ok? Så denne videoen er noe som blir sendt igjen og igjen? Hvorfor det? Det var jo ikke sååå morsomt. Og nesten som mobbing av den gutten. mobbing vil jeg faktisk ikke kalle det. Ølløv, det var mobbing. Dette er uskyldig moro. Har aldri sett noen stygge kommentarer om denne gutten. Anonymkode: d1cde...145 1
Gjest Belle âme Skrevet 5. mars 2019 #22 Skrevet 5. mars 2019 Liker at det blir skrive på en enkel og Okei måte. Altså Nikolai og ikkje typ Nicolay
solmåneogstjerner Skrevet 5. mars 2019 #23 Skrevet 5. mars 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig mange andre synes den er morsom og søt da selv om du ikke syntes det. Regner med det er grunnen for at veldig mange husker den. Var ikke så #krenka på den tiden den videoen der ble til så ble nok ikke sett på som mobbing gitt. Anonymkode: 0c1aa...b56 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du egentlig vært på internett de siste årene? Det klippet dukker opp hele tiden, og det blir nevnt så fort noen heter thea/nikolai Anonymkode: d1cde...145 Den var søt og litt morsom ja, det er ikke det. Skjønner bare ikke at dette er noe liksom alle har fått med seg. Jeg har vært på internett men har ikke sett den eller hørt om det. Men ok, da har jeg fått svar! Takk! (Men skjønner det virkelig ikke.. ) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå