AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Har en Noah fra før. Anonymkode: fad4e...653
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 Passer sammen med navnet du har fra før, og høres ut som et greit navn 🙂 Vet om flere Nikolai'er, og de er hyggelige folk alle sammen, hehe Anonymkode: 9d251...d44 1
EvaLena Skrevet 5. mars 2019 #3 Skrevet 5. mars 2019 En av få ganger det blir nevnt ett fornuftig navn her inne. Nikolai er kjempefint 😊 1
solmåneogstjerner Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 Det er veldig fint og passer med brorens navn 😊
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #6 Skrevet 5. mars 2019 Hva med Thea? Sorry, kunne ikke dy meg Nikolai er et fint navn Anonymkode: f6e00...aed 8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #7 Skrevet 5. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med Thea? Sorry, kunne ikke dy meg Nikolai er et fint navn Anonymkode: f6e00...aed Første jeg tenkte på også Men tror denne Thea og Nikolai greien vil være død og begravet innen denne Nikolaien begynner på skolen. Greit navn synes jeg. Anonymkode: d1cde...145
solmåneogstjerner Skrevet 5. mars 2019 #9 Skrevet 5. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva med Thea? Sorry, kunne ikke dy meg Nikolai er et fint navn Anonymkode: f6e00...aed 1 time siden, AnonymBruker skrev: Første jeg tenkte på også Men tror denne Thea og Nikolai greien vil være død og begravet innen denne Nikolaien begynner på skolen. Greit navn synes jeg. Anonymkode: d1cde...145 Hva er Thea og Nikolai-greia? Noe jeg burde ha fått med meg?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #10 Skrevet 5. mars 2019 2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Hva er Thea og Nikolai-greia? Noe jeg burde ha fått med meg? Anonymkode: 773ec...71e 4
solmåneogstjerner Skrevet 5. mars 2019 #11 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 773ec...71e Hæ? Er disse noen slags kjendiser eller noe slikt? Ble ikke mye klokere av dette altså...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #12 Skrevet 5. mars 2019 3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Hva er Thea og Nikolai-greia? Noe jeg burde ha fått med meg? Godt gjort å ikke ha fått med seg. Tenker bare på den Thea/Nikolai greia jeg også så vet nesten ikke hva jeg synes om navnet. Anonymkode: 0c1aa...b56 3
solmåneogstjerner Skrevet 5. mars 2019 #13 Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Godt gjort å ikke ha fått med seg. Tenker bare på den Thea/Nikolai greia jeg også så vet nesten ikke hva jeg synes om navnet. Anonymkode: 0c1aa...b56 Men si hva det er da!!! 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #14 Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Men si hva det er da!!! Den videosnutten?? 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Hæ? Er disse noen slags kjendiser eller noe slikt? Ble ikke mye klokere av dette altså... Det er søtt og morsomt, ingen kjendiser... Anonymkode: 88f14...483
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #15 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Men si hva det er da!!! Videoen er Nikolai/Thea-greia. Anonymkode: 773ec...71e 2
solmåneogstjerner Skrevet 5. mars 2019 #16 Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Videoen er Nikolai/Thea-greia. Anonymkode: 773ec...71e Et lite intervju av noen unger som en gang har blitt sendt på tv? Og dette er noe som er godt gjort å ikke ha fått med seg? Jeg skjønner ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #17 Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Et lite intervju av noen unger som en gang har blitt sendt på tv? Og dette er noe som er godt gjort å ikke ha fått med seg? Jeg skjønner ikke. Han gutten sier han heter Thea åsså bare nei nei eg heter Nikolaaaaaai. Og den videoen har blitt vist i årevis, og veldig mange som heter Nikolai får den "sikker på det ikke er Thea", ikke belastende men kan sikkert bli irriterende etterhvert. Jeg tenker alltid Nikolaaaaiii når jeg leser det navnet. Anonymkode: 0c1aa...b56 2
solmåneogstjerner Skrevet 5. mars 2019 #18 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han gutten sier han heter Thea åsså bare nei nei eg heter Nikolaaaaaai. Og den videoen har blitt vist i årevis, og veldig mange som heter Nikolai får den "sikker på det ikke er Thea", ikke belastende men kan sikkert bli irriterende etterhvert. Jeg tenker alltid Nikolaaaaiii når jeg leser det navnet. Anonymkode: 0c1aa...b56 Ok? Så denne videoen er noe som blir sendt igjen og igjen? Hvorfor det? Det var jo ikke sååå morsomt. Og nesten som mobbing av den gutten. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #19 Skrevet 5. mars 2019 2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Ok? Så denne videoen er noe som blir sendt igjen og igjen? Hvorfor det? Det var jo ikke sååå morsomt. Og nesten som mobbing av den gutten. Veldig mange andre synes den er morsom og søt da selv om du ikke syntes det. Regner med det er grunnen for at veldig mange husker den. Var ikke så #krenka på den tiden den videoen der ble til så ble nok ikke sett på som mobbing gitt. Anonymkode: 0c1aa...b56 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #20 Skrevet 5. mars 2019 13 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Hæ? Er disse noen slags kjendiser eller noe slikt? Ble ikke mye klokere av dette altså... 9 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Et lite intervju av noen unger som en gang har blitt sendt på tv? Og dette er noe som er godt gjort å ikke ha fått med seg? Jeg skjønner ikke. Har du egentlig vært på internett de siste årene? Det klippet dukker opp hele tiden, og det blir nevnt så fort noen heter thea/nikolai Anonymkode: d1cde...145 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå