Fanny B Skrevet 14. april 2005 #1 Skrevet 14. april 2005 Noen som har erfaring? Hva fungerer og varer det?
Nana Skrevet 14. april 2005 #2 Skrevet 14. april 2005 Jeg har prøvd to forskjellige ting. Bleking hos Ellipseklinikken (ca 1 time). Resultatet ble veldig bra umiddelbart men varte dessverre bare i 4-5 dager. Etter det gikk jeg til tannlegen og fikk laget skinner til hjemmebleking. Har fungert veldig bra og nå har jeg hvite flotte tenner. Må friskes opp ca hvert andre år mener jeg å huske. Kan absolutt anbefale bleking hos tannlege!
Amber Skrevet 14. april 2005 #3 Skrevet 14. april 2005 Men hva koster dette? En venninne i Canada kjøpte med noe til meg sist, noe jeg smurte på i 14 dager. Synes tennene ble litt hvitere faktisk, og det var jo kjempebillig. Men kunne tenkt meg og ta behandlingen en gag til, da blir det nok ennå et hakk bedre:) Sånt får man vel ikke kjøpt her hjemme... Der borte har de jo flust med sånt i "drugstores".
lene24 Skrevet 14. april 2005 #4 Skrevet 14. april 2005 vet at de har fått noe nytt i parfymerier rundt forbi, ihvertfall har de det på estetique. Har ikke prøvd produktet selv, men det er jo bare å ta seg en tur og undersøke det
smil Skrevet 14. april 2005 #5 Skrevet 14. april 2005 Kostet ikke så fryktelig mye å få skinne hos tannlege. Tror det ble 1000 kr for skinnen + 100 kr pr. "blekesprøyte". Brukte tre stk. tror jeg. Jeg bleket bare overmunnen da.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #6 Skrevet 14. april 2005 Jeg betalte kr 3 000,- for skinne oppe og nede, og en god del småtuber med blekegele. Så jeg har gele for laaaang tid fremover. Siden jeg drikker mye kaffe, te og Pepsi Max, så holder det knapt et år før jeg må bleke igjen. Disse skinnene er tilpasset mine egne tenner, og man må være nøye med å fjerne gele som "tyter" ut av skinnen og opp på tannkjøttet. Slike sett man får kjøpe på parfymeri ol har ikke spesialtilpasset skinne for dine tenner, så der kan du få mye gele på tannkjøttet, og det er slett ikke bra. Disse settene der man pensler på blekemiddel er heller ikke så bra, og nå viser undersøkelser at tannkrem som skal gi deg hvite tenner sliter på emaljen. Jovisst er det dyrt, men det er en engangsinvestering å få laget skinner, og så er det den mest skånsomme måten å få hvite tenner
Heidipia:) Skrevet 14. april 2005 #7 Skrevet 14. april 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17...um=1&Catg=12089 kjøpte her jeg. funket kjempebra på meg, kritthvite tenner og så billig da:)
Fam Skrevet 14. april 2005 #8 Skrevet 14. april 2005 Slike sett man får kjøpe på parfymeri ol har ikke spesialtilpasset skinne for dine tenner, så der kan du få mye gele på tannkjøttet, og det er slett ikke bra. Aqua fresh sitt tannbleke sett er med spesialtilpasset skinne. Varmes opp, putt i munnen, bit sammen og press 'saken' inn mot tannkjøtt, og vips et perfekt avtrykk av tennene.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #9 Skrevet 14. april 2005 Aqua fresh sitt tannbleke sett er med spesialtilpasset skinne. Varmes opp' date=' putt i munnen, bit sammen og press 'saken' inn mot tannkjøtt, og vips et perfekt avtrykk av tennene.[/quote'] har du prøvd det? hvor fåes det kjøpt?
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #10 Skrevet 14. april 2005 Ja jeg har prøvd det. Og bare så det er sagt: jeg tror ikke på billige 'mirakel kurer'. Men hadde hørt og lest om flere som hadde prøvd aqua f sitt tannbleke sett og var fornøyde. Så i.o.m at prisen slett ikka var så høy (tror det var 200 kr jeg betalte for det) så ble jeg fristet til å prøve. Og det funket faktisk. Smilet ble ikke blenda hvitt men mye mye hvitere enn hva det var før behandling. Det fåes kjøpt i de fleste store daglivarebutikker som f.eks Ultra og Obs, og i de fleste parfymerier. Du kan søke på 'aqua fresh' her på kg og du får garantert opp innlegg med svar. Mvh *Lady* ikke innlogget
Gjest siri piri Skrevet 14. april 2005 #11 Skrevet 14. april 2005 Blekesett kjøpt i parfymerier o.l skal helst ikke brukes mer enn 2-4 ganger i året! Det er mulig utilpasset 'billig'-hjemmebleking er blitt mer skånsomt nå, men tviler. (hehe-- husker faren min fortalte meg noen grøssere om pasienter han hadde hatt, som hadde slipt bort emaljen! sikkert litt skremsels-propagansa også da... :hår: ) Ikke alltid lett å se selv at emaljen sakte men sikkert slites -- men er den borte, kommer den ikke tilbake igjen av seg selv. Ikke lekkert med slite-striper på tennene akkurat... Har uansett testet tilpassede skinner med blekegele, og det funket greit. merket ikke SÅ forandring, men jeg tror jeg hadde skala A/B tenner i utg.punket. Ved få blekebehandlingen utført hos tannlegen får man et mer drastisk resultat, hvitere om du vil. husk at ikke alle tåler bleking og derfor kan få store smerter i tenner og tannkjøtt! ps-- overdrevet hvite tenner har jeg aldri syntes noe særlig om, men alle må jo få gjøre som de selv vil!
mizzi Skrevet 25. april 2005 #12 Skrevet 25. april 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17478115&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=12089 kjøpte her jeg. funket kjempebra på meg, kritthvite tenner og så billig da:) mener du att du fikk krittvite tenner av å smøre på dette her som ikke skal tørke en gang??? hvor lang tid tok det før du merker resultat da?? hilsen nyskjerrig
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #13 Skrevet 25. april 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17478115&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=12089 kjøpte her jeg. funket kjempebra på meg, kritthvite tenner og så billig da:) En ting er gankse hvite tenner, men hvem vil vel ha kritthvite tenner? Det ser jo så unaturlig ut..
Aurora20 Skrevet 25. april 2005 #14 Skrevet 25. april 2005 Tannbleking du får kjøpt hos parfymeri og den slags, bleker ikke tennene hvitere enn de opprinnelig er. Så hvis du ikke har spesielt hvite tenner fra naturens side, hjelper det fint lite. Prøvde Denewhite(eller hva det nå heter). Fungerte ok på meg, men tenkte jeg ville prøve noe bedre, derfor oppsøkte jeg et parfymeri. De sa at disse tannblekingsgreiene ikke er bedre enn Denewhite. Du må gå til tannlegen for å få et godt resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå