AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Noen som bestiller hunde/kattemat på nett billig? Ser at animail er 150 kr billigere enn butikk.... noen erfaring? Eller vet du om andre? Anonymkode: 47d84...f04
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 Har bestilt royal canine fra både animail, nettdyret og zooplus?. Gode erfaringer! Kommer levert på døra og billigere. Anonymkode: 9d25e...de3
Kontormus Skrevet 5. mars 2019 #3 Skrevet 5. mars 2019 Jeg bestiller ikke på nett fordi jeg har dyrebutikk i umiddelbar nærhet. Men kjenner mange som gjør det, og jeg har inntrykk av at det fungerer fint, er billigere og de leverer hjem kostnadsfritt hvis en handler over en viss sum eller kvanta
_popcorn_ Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 Jeg bestiller kattemat fra Animail, har abonnement der, så får levering av mat hver 6 uke ca, og har hatt det snart ett år. Jeg begynte bestille derfra mest fordi jeg ikke har bil, og jeg ikke orker bære 10kg mat fra butikken som er 15 minutter unna. Veldig enkelt og behagelig å få maten levert på døra, og kan bestemme intervall selv, så jeg går aldri tom for mat heller. Har aldri hatt noe problemer med Animail, eller med Bring som leverer. Prismessig har det veldig lite å si for meg.
Million Skrevet 5. mars 2019 #5 Skrevet 5. mars 2019 (endret) Jeg har ikke bil, og orker ikke tanken på å bære en 12 kilos sekk med hundemat hjem fra nærmeste zoobutikk (som jeg må ta t-bane for å komme til). Derfor bestiller jeg alltid på nett, der er det mye billigere også. Da blir fôrsekken levert på døren hjemme. Lettvindt og praktisk. Bestiller her: https://www.zooplus.no/shop/beste_merken/royal_canin/hund_medium/367289 Endret 5. mars 2019 av Million
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #6 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, _popcorn_ skrev: Jeg bestiller kattemat fra Animail, har abonnement der, så får levering av mat hver 6 uke ca, og har hatt det snart ett år. Jeg begynte bestille derfra mest fordi jeg ikke har bil, og jeg ikke orker bære 10kg mat fra butikken som er 15 minutter unna. Veldig enkelt og behagelig å få maten levert på døra, og kan bestemme intervall selv, så jeg går aldri tom for mat heller. Har aldri hatt noe problemer med Animail, eller med Bring som leverer. Prismessig har det veldig lite å si for meg. da får jeg prøve ut de, takk for info. 😄 TS Anonymkode: 47d84...f04
_popcorn_ Skrevet 5. mars 2019 #7 Skrevet 5. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: da får jeg prøve ut de, takk for info. 😄 TS Anonymkode: 47d84...f04 En ting jeg liker godt med å ha abonnement også er at jeg får mail noen dager før det blir sendt, med spørsmål om jeg ønsker legge til noen andre varer. Frakten er gratis på 10kg mat, så om jeg velger handle noe ekstra så vil det også bli fraktfritt! Veldig greit om man skulle ha behov for litt ekstra godis, leker eller annet utstyr
Gjest Krampus Skrevet 5. mars 2019 #8 Skrevet 5. mars 2019 Bor i liten bygd der alle hjelper alle, så jeg får maten lever på døra av dyrlegen annenhver måned. Hadde det ikke vært en greie så hadde jeg bestilt på nett😅
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #9 Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, _popcorn_ skrev: En ting jeg liker godt med å ha abonnement også er at jeg får mail noen dager før det blir sendt, med spørsmål om jeg ønsker legge til noen andre varer. Frakten er gratis på 10kg mat, så om jeg velger handle noe ekstra så vil det også bli fraktfritt! Veldig greit om man skulle ha behov for litt ekstra godis, leker eller annet utstyr Det høres genialt ut, ofte man trenger noe. Genialt det med abonnement. Så får tegne et nå. Blir mye penger å spare til slutt, når man sparer 150 kr + det å kjøre til butikken. Da det området jeg bor i og handler til vanlig, ikke har dyrebutikk, så jeg må på en annen side av byen bare for å kjøpe dyremat. ts Anonymkode: 47d84...f04
D.J Skrevet 5. mars 2019 #10 Skrevet 5. mars 2019 Bestilte en 18kg sekk med eukuanuba fra musti.no og la inn en rabattkode, fikk det for 740kr med gratis levering rett på døra. Dette var veldig rimelig. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå