AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Jeg har ganske fin hud generelt, men sliter med litt store porer på kinn. Ønsker også litt ekstra glød, noe jeg fikk fra Retinol-bruk, men dessverre sluttet jeg aldri(vel, etter 4 mnd) å flasse, så jeg måtte stoppe bruken. Jeg har også fine linjer under øynene jeg ønsker å minimere. Noen her som har prøvd laser og fått gode resultater? Hvor gjorde dere det? Pris? Jeg vet at man har "vanlig" laser og CO2-laser(?), jeg tror det er sistnevnte som blir aktuell for meg. Anonymkode: 928b7...e8c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 Jeg har prøvd fraksjonert co2 laser. For min del ble ikke resultatet noe bra. Huden min ser grovere ut nå enn utgangspunktet. Får lyst til å grine. Dessverre hadde jeg ikke hørt om Jon Langeland før jeg dro på oslo hudlegsenter. Langeland har 30 års erfaring(minst) fra kosmetisk hudpleie og er som sagt hudlege. Hvis du skal ha erfaren hjelp, er det sikkert lurt å gå til han for råd. Han og teamet hans har i hvert fall to typer lasere de bruker. Jeg skal bestille time hos han litt ut på våren for å høre om det er noen mulighet for å fikse noe på den stygge huden jeg har fått. Det blir sagt at fraksjonert laser er noe av det beste du kan gjøre for huden din både med tanke på foryngelse og kanskje porer? Men da skal du virkelig gå til noen som kan sakene sine. Leit lenge og vel før du velger behandler. Lykke til Husk at fine linjer under øynene kan være med på å gi ansiktet ditt liv og sjarm. Jeg digger smilerynkene mine. Det er resten jeg ikke liker Anonymkode: e1a9d...7d0
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 #3 Skrevet 22. mars 2019 Flere med erfaring? Anonymkode: 38a2e...368
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #4 Skrevet 20. april 2019 På 5.3.2019 den 16.55, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd fraksjonert co2 laser. For min del ble ikke resultatet noe bra. Huden min ser grovere ut nå enn utgangspunktet. Får lyst til å grine. Dessverre hadde jeg ikke hørt om Jon Langeland før jeg dro på oslo hudlegsenter. Langeland har 30 års erfaring(minst) fra kosmetisk hudpleie og er som sagt hudlege. Hvis du skal ha erfaren hjelp, er det sikkert lurt å gå til han for råd. Han og teamet hans har i hvert fall to typer lasere de bruker. Jeg skal bestille time hos han litt ut på våren for å høre om det er noen mulighet for å fikse noe på den stygge huden jeg har fått. Det blir sagt at fraksjonert laser er noe av det beste du kan gjøre for huden din både med tanke på foryngelse og kanskje porer? Men da skal du virkelig gå til noen som kan sakene sine. Leit lenge og vel før du velger behandler. Lykke til Husk at fine linjer under øynene kan være med på å gi ansiktet ditt liv og sjarm. Jeg digger smilerynkene mine. Det er resten jeg ikke liker Anonymkode: e1a9d...7d0 Oslo hudlegesemter har jo flere dyktige de? Kjetil har jo vært med på å utvikle elixir blant annet. Anonymkode: 30c54...21a
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #5 Skrevet 20. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oslo hudlegesemter har jo flere dyktige de? Kjetil har jo vært med på å utvikle elixir blant annet. Anonymkode: 30c54...21a Når det er sagt, kjipt at huden ble verre:(( Anonymkode: 30c54...21a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå