AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Drunk Elephant. Har fått stort utslett etter å ha brukt produktene deres og jeg har vanligvis ikke sensitiv hud. De skryter av å ha kuttet ut alle disse allergenene, men hvorfor fikk jeg da problemer? Anonymkode: 91484...2f4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 Jeg sitter med ei som kan masse om allergener og tilsetningsstoffer i kosmetikk ved siden av meg her. Hvilke produkter har du prøvd/reagert på? Og har du noen kjente allergier/overfølsomheter/ting du reagerer på? Anonymkode: 07606...482 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #3 Skrevet 5. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sitter med ei som kan masse om allergener og tilsetningsstoffer i kosmetikk ved siden av meg her. Hvilke produkter har du prøvd/reagert på? Og har du noen kjente allergier/overfølsomheter/ting du reagerer på? Anonymkode: 07606...482 Det er jo helt supert! https://www.drunkelephant.com/collections/serums/products/b-hydra-intensive-hydration-serum https://www.drunkelephant.com/collections/moisturizers/products/protini-polypeptide-cream Disse produktene. På forhånd tusen takk TS Anonymkode: 91484...2f4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 Og nei, jeg har ingen kjente allergier. Har tålt alle andre produkter jeg har prøvd ut(som er ganske mange). Derfor er jeg ganske overrasket. TS Anonymkode: 91484...2f4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #5 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og nei, jeg har ingen kjente allergier. Har tålt alle andre produkter jeg har prøvd ut(som er ganske mange). Derfor er jeg ganske overrasket. TS Anonymkode: 91484...2f4 Ingen mat- eller pollenallergier heller? Hun sier hun kan svare deg skikkelig i kveld når hun har tilgang på PC’en sin, men sier etter å ha tatt en kjapp titt at begge inneholder både flere vanlige allergener (for eksempel soya, oliven og kokos) som det er relativt vanlig å reagere på på huden selv om man tåler å spise det, og at det ellers inneholder «masse skit». Anonymkode: 07606...482
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #6 Skrevet 5. mars 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drunk Elephant. Har fått stort utslett etter å ha brukt produktene deres og jeg har vanligvis ikke sensitiv hud. De skryter av å ha kuttet ut alle disse allergenene, men hvorfor fikk jeg da problemer? Anonymkode: 91484...2f4 Du bør henvises til hudlege og få allergitestet både dine egne produkter og standard allergitest. Om der er MI i produktene vet ikke jeg, men mange produkter har måttet fjerne parabener og erstatte disse med andre stoffer. De andre stoffene kan være langt mer problematiske enn parabener. Hudprodukter uten holdbarhetsmidler er vanskeligmå lage. Anonymkode: 475c5...dee
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #7 Skrevet 5. mars 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen mat- eller pollenallergier heller? Hun sier hun kan svare deg skikkelig i kveld når hun har tilgang på PC’en sin, men sier etter å ha tatt en kjapp titt at begge inneholder både flere vanlige allergener (for eksempel soya, oliven og kokos) som det er relativt vanlig å reagere på på huden selv om man tåler å spise det, og at det ellers inneholder «masse skit». Anonymkode: 07606...482 For noe sludder. Anonymkode: 475c5...dee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå