Gå til innhold

Glans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en dating forleden. Jeg dusjet og da jeg kom inn i soverommet, lå han naken i senga.  Kuken var slapp, men hodet(glansen) var bar.  Lurte først på om han var omskåret, men det var han ikke.  Ble litt skuffet da jeg så den, var jo ikke så stor. Trodde jo den var erigert siden glansen var bar. Da jeg runket ham, ble han fort stiv. Og ble middels stor. Lurer på om det er mange slike menn som har en bar glans både i slapp og erigert tilstand? Har ikke vært sammen med så mange menn ennå. Men dere med erfaring kan kanskje svare. 

Anonymkode: fee6a...e5a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Relativt vanlig har jeg sett når jeg har dusjet med andre. Jeg har den også slik da den virker litt "større" samtidig som jeg blir mindre følsom og dermed holder lengre.

BTW, ikke vær så opphengt i størrelsen. Om den er "middels stor" i erigert tilstand vil den nok gjøre jobben sin.

Anonymkode: f5e7e...780

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Relativt vanlig har jeg sett når jeg har dusjet med andre. Jeg har den også slik da den virker litt "større" samtidig som jeg blir mindre følsom og dermed holder lengre.

BTW, ikke vær så opphengt i størrelsen. Om den er "middels stor" i erigert tilstand vil den nok gjøre jobben sin.

Anonymkode: f5e7e...780

Og hvem er du? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og hvem er du? 

Mann som du sikkert skjønner, men hva har det med saken å gjøre? ☺️

• Liker 1
Skrevet

Det er helt normalt at glansen ikke er dekket med forhud. Det er bare at norn har kortere forhud, og det har ikke noe innvirkning på følelsen hos de fleste. Hos noen kan det føre til litt nedsatt følsomhet, men ikke på et problematisk nivå. :)

• Liker 1
Skrevet

Til meg kan jeg trekke forhuden tilbake både i erigrert å slapp tilstand. Helt normalt dette.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Til meg kan jeg trekke forhuden tilbake både i erigrert å slapp tilstand. Helt normalt dette.

Hos daten min trekker forhuden seg automatisk bak glans, både når den er slapp og stiv. Men veldig god og behagelig både å suge og ha i seg. 

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
Gjest Steganoz69
Skrevet (endret)
På 5.3.2019 den 14.09, AnonymBruker skrev:

Endret av Steganoz69
Ønsker å avslutte min konto i kvinneguiden. Rydder opp.
AnonymBruker
Skrevet

Uvitenheten når nye høyder. De aller fleste menn kan trekke forhuden tilbake og se ut som de er omskjært med naken glans. De fleste kan gjøre dette dersom de vil. Kjenner penis hele tiden der nede da, og kan være ganske forstyrrende, og opphissende :) 

Anonymkode: b686e...faf

Gjest Steganoz69
Skrevet (endret)
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endret av Steganoz69
Gjest Steganoz69
Skrevet (endret)
På 5.3.2019 den 17.50, Tigertone skrev:

Endret av Steganoz69
Gjest Steganoz69
Skrevet (endret)
På 5.3.2019 den 14.09, AnonymBruker skrev:

Endret av Steganoz69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...