AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Hvorfor får noen stor suksess og blir rike og anerkjente, mens andre(kanskje minst like talentfulle) forblir anonyme med lav lønn? Jeg kan ikke spesielt mye om kunst(derav tråden), men elsker å vandre rundt på museer og gallerier både på fritid og ferie da jeg synes mye av det er riktig interessant. Men noen malerier og bilder har kanskje kun en farget prikk i seg, eller kun et par malerstrøk og voila - du har et kunstverk. Mye av det(særlig det abstrakte) kan selv en person som aldri har malt få til. Jeg forstår at ikke alle kunstnere kan bli anerkjente, som i de fleste andre yrker, men hvordan har det seg at noen bare "klarer det"? Flinke på PR/markedsføring? Anonymkode: 64764...eb2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 Suksess skyldes 90% nettverk og markedsføringstalent, 5% bakgrunn og utdanning og 5% talent. Er du god på å markedsføre deg selv og har greid å skaffe deg det rette nettverket er du en hit selv med et begrenset talent. Mange av de mest kunstnerisk begavede slår aldri gjennom fordi de ikke fikser den biten. Anonymkode: 27b79...42b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 Gjennom offentlig støtteordninger, krever 0 talent og du kan leve herrens glade dager. Anonymkode: 4906a...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå