AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Hei! Fordi arbeidsplassen skal legges ned er alle ansatte oppsagt. Jeg jobbet 30% første månedene ved siden av studier, deretter 80% resten av året. Ny kontrakt fra 1/8. Nå nå jeg skal søke dagpenger er grunnlaget ganske så latterlig lavt, fordi de regner jo med innteksgrunnlag fra når jeg var student. Det bilr heller ikke bedre de siste 3 år som gjennomsnitt fordi da var jeg også student. Såvidt jeg finner på nett er det ingen vei utenom dette, men spør her likevel... Noen som kjenner til at det er anledning til å søke om annet grunnlag? Siden inntekt og arbeid har økt etter endt studier, og med studiene hadde jeg stipend i tillegg. Så nå ender jeg opp med veldig lav sum på dagpenger. Håper selvsagt at jeg kan finne noe annet arbeid, helst 100% men inntil da... Anonymkode: ecffa...906
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 Dessverre er det ingen vei rundt beregningsmåtene du nevner. Dette er en av de store ulempene ved å være student og/eller nyutdannet. Anonymkode: 608a7...270
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #3 Skrevet 5. mars 2019 Hva skulle de brukt da? Siste 3 mnd? Anonymkode: dee47...462
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå