AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Jeg har et typisk uskyldig utseende, som gjør at folk snakker til meg som om jeg skulle være dum som ett brød, de har en sånn stakkars lille deg som er så dum, holdning ovenfor meg. Hvordan bli kvitt dette første inntrykket ? Anonymkode: 18ad4...90e
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et typisk uskyldig utseende, som gjør at folk snakker til meg som om jeg skulle være dum som ett brød, de har en sånn stakkars lille deg som er så dum, holdning ovenfor meg. Hvordan bli kvitt dette første inntrykket ? Anonymkode: 18ad4...90e Kjør på med en vill hårsveis og tatovering på halsen og hendene
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #3 Skrevet 5. mars 2019 Farg håret svart, smink deg overdrevent med svart eyeliner og bruk svart leppestift og svarte klær med kjettinger. Det forandrer nok saken. Anonymkode: 1e8c5...b23
Gjest SVK Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 Når ble uskyldig det samme som dum? Uansett da kan du i hvert fall overraske positivt. Bedre det enn at alle tror du er smart helt til du åpner kjeften.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #5 Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Farg håret svart, smink deg overdrevent med svart eyeliner og bruk svart leppestift og svarte klær med kjettinger. Det forandrer nok saken. Anonymkode: 1e8c5...b23 , litt voldsomt da Anonymkode: 18ad4...90e
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 5. mars 2019 #6 Skrevet 5. mars 2019 Jeg ser også uskyldig ut og blir tatt for å være en del yngre enn jeg er😅 Jeg vet ikke helt hva man kan gjøre med det. Kanskje det går seg til med tiden? Hvor gammel er du?
Gjest B_K_W Skrevet 5. mars 2019 #7 Skrevet 5. mars 2019 Jeg ser mye yngre ut enn jeg er. Fyller 31 i år, men ble i fjor tatt for å være elev på videregående og flere tror jeg er storesøsteren til min 9 år gamle datter. Opplever ofte å bli snakket til som om jeg er tenåring, frem til folk får vite hvor gammel jeg er Ikke så mye å gjøre med det, tror jeg...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #8 Skrevet 5. mars 2019 Det går bra lille venn. Ingen grunn til stress og bekymringer, det kan de store folka ta seg av. Kom, så skal jeg vise deg verden. Anonymkode: e50ba...075 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #9 Skrevet 5. mars 2019 54 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Jeg ser også uskyldig ut og blir tatt for å være en del yngre enn jeg er😅 Jeg vet ikke helt hva man kan gjøre med det. Kanskje det går seg til med tiden? Hvor gammel er du? 40... Anonymkode: 18ad4...90e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #10 Skrevet 5. mars 2019 Svartmetalltskjorte Dyreskalle på skrivebordet naglearmbånd Anonymkode: bec9b...4e5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #11 Skrevet 5. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Svartmetalltskjorte Dyreskalle på skrivebordet naglearmbånd Anonymkode: bec9b...4e5 Blir man automatisk oppfattet som smart da? Ts, kler du deg som en voksen? Jeg la om klesstilen min for noen år siden, og det ble en merkbar endring i hvordan jeg ble oppfattet på jobb. Anonymkode: 88301...30b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #12 Skrevet 6. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir man automatisk oppfattet som smart da? Ts, kler du deg som en voksen? Jeg la om klesstilen min for noen år siden, og det ble en merkbar endring i hvordan jeg ble oppfattet på jobb. Anonymkode: 88301...30b Kler meg som alle 35-40 åringer gjør. Anonymkode: 18ad4...90e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #13 Skrevet 6. mars 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det går bra lille venn. Ingen grunn til stress og bekymringer, det kan de store folka ta seg av. Kom, så skal jeg vise deg verden. Anonymkode: e50ba...075 Hersketeteknikk, funker ikke meg, lille venn. Anonymkode: 18ad4...90e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #14 Skrevet 6. mars 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hersketeteknikk, funker ikke meg, lille venn. Anonymkode: 18ad4...90e Hersketeknikk? Humor! Kanskje du ikke er så smart likevel? Anonymkode: 747ab...fdc
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #15 Skrevet 6. mars 2019 Merkelig, jeg har et kjempe uskyldig utseende - men aldri blitt tatt for å se dum ut. Anonymkode: b9629...112
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #16 Skrevet 6. mars 2019 15 hours ago, B_K_W said: Jeg ser mye yngre ut enn jeg er. Fyller 31 i år, men ble i fjor tatt for å være elev på videregående og flere tror jeg er storesøsteren til min 9 år gamle datter. Opplever ofte å bli snakket til som om jeg er tenåring, frem til folk får vite hvor gammel jeg er Ikke så mye å gjøre med det, tror jeg... Jeg blir 30 i år. Er lærer og jobber på barneskole. Skulle ta imot en leveranse utenfor skolen i storefri en gang. Jeg hadde snakket med budet i telefonen litt tidligere på dagen. Jeg går bort til bilen og sier «hei!». Får bare et rart blikk tilbake og «hei...». Så sier jeg «det var du som skulle levere xxx?». Da sier budet: «oi! Jeg trodde du var en elev!» Har flere lignende historier og. Jeg har tenkt på at jeg kanskje burde begynne å kle og sminke meg litt mer voksent. Lett øyenskygge, markere øyenbrynene litt mer, men jeg orker ikke. Går helst uten. Håret lever sitt eget liv. Gjør aldri noe med det. Det er tykt, langt og bølgete. Jeg har ikke peiling på mote. Liker litt morsomme klær med farger, bilder og mønstre. Knæsje farger er artig! Kan godt gå med rød bukse og grønn genser. Så jeg burde vel ha begynt å sminke meg, klipt håret og evt retta det/styla det hver morgen, og begynt å gå med litt mørkere og dusere farger. Men det tror jeg aldri kommer til å skje. Ser at alle på min alder og yngre som også er lærere er litt mer «classy» i stilen. Stort sett. Det er jo selvfølgelig andre voksne som ikke går «classy» kledd og sånn også. Men de er større enn meg, så alle ser at de er voksne uansett hva de har på seg. Jeg bruker samme størrelse som da jeg var 14, og kroppen min har forandra seg lite siden da. Er lita og tynn, for et par år siden var jeg på grensa til undervektig (har ikke spiseforstyrrelser, altså, det var nok bare kjedelig å bo alene og lage mat). Elever i 5.klasse syns det er gøy at de klarer å løfte læreren.... 😛 Anonymkode: beb14...c85
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #17 Skrevet 6. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hersketeknikk? Humor! Kanskje du ikke er så smart likevel? Anonymkode: 747ab...fdc Ekkel type du er. Tror hun har helt rett i at du prøver å herske. Anonymkode: 310f8...7c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå