AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #21 Skrevet 7. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: 🤦♀️ Anonymkode: 753d4...9e1 Har du ikke fått det med deg?; Om man ikke gir denne filmen topp karakter så hater man kvinner. Anonymkode: e7230...1ef
Sylveon Skrevet 7. mars 2019 #22 Skrevet 7. mars 2019 Jeg syns det er på tide at en av de kvinnelige karakterene i Marvel også får sin egen film. Det har vært veldig dominert av mannlige hovedroller, men kvinnelige biroller. Ikke fått sett filmen ennå, men er spent på å se den.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #23 Skrevet 7. mars 2019 2 minutter siden, Sylveon skrev: Jeg syns det er på tide at en av de kvinnelige karakterene i Marvel også får sin egen film. Det har vært veldig dominert av mannlige hovedroller, men kvinnelige biroller. Ikke fått sett filmen ennå, men er spent på å se den. Black Widow burde ha fått en for lenge siden. Anonymkode: e7230...1ef
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #24 Skrevet 7. mars 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke fått det med deg?; Om man ikke gir denne filmen topp karakter så hater man kvinner. Anonymkode: e7230...1ef Ja blir så dumt Anonymkode: 753d4...9e1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #25 Skrevet 11. mars 2019 https://www.vg.no/rampelys/film/i/a253WL/captain-marvel-knuste-glasstaket-satte-global-rekord?utm_source=vgfront&utm_content=row-19 Pene kvinner i superheltkostyme er alltid attraktivt. Har elsket det helt siden jeg var liten gutt. Husker det det startet med Agent x9 og Modesty Blaise. Fantastiske spekulative tegnere, med sans for de minste intime detaljene, som alle smågutter fikk med seg i hemmelighet. Anonymkode: 0f5a5...7ae
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #26 Skrevet 11. mars 2019 Likte filmen godt jeg! Synes hun er en kul superhelt, og det er jammen på tide at flere kvinnelige karakterer får egne filmer! Neida, hun er ikke den eneste kvinnelige helten, men hun er et godt tilskudd! Hadde ønsket meg litt mer dybde og personlighet i ho, men det var ikke satt av så mye tid til det i filmen desverre. Men ellers likte jeg den godt! Anonymkode: 552e4...fb3
Gjest månedrømmer Skrevet 11. mars 2019 #28 Skrevet 11. mars 2019 8 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Er den bedre enn Wonder Woman ? Mere humor. Mindre kliss og ikke dyster. Så det kommer Ann på hva du foretrekker. Jeg syns den var mye bedre.
Nuith Skrevet 11. mars 2019 #29 Skrevet 11. mars 2019 11 minutter siden, Aragorn ll Elessar said: Er den bedre enn Wonder Woman ? Mye bedre enn WW, WW var møkk med ei pen jente i. I det minste skjønner Marvel at ikke alle filmer om damer MÅ ha med en romantisk kavalér som kan redde dagen.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #30 Skrevet 11. mars 2019 2 minutter siden, Nuith skrev: Mye bedre enn WW, WW var møkk med ei pen jente i. I det minste skjønner Marvel at ikke alle filmer om damer MÅ ha med en romantisk kavalér som kan redde dagen. 6 minutter siden, månedrømmer skrev: Mere humor. Mindre kliss og ikke dyster. Så det kommer Ann på hva du foretrekker. Jeg syns den var mye bedre. Hvorfor hater dere filmer med sterke kvinner? Anonymkode: e7230...1ef
Nuith Skrevet 11. mars 2019 #31 Skrevet 11. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor hater dere filmer med sterke kvinner? Anonymkode: e7230...1ef Elsker BRA filmer med sterke damer. Men elsker ikke en film bare fordi dama er sterk eller "sterk". WW var ikke en bra film, imo. 1
Gjest månedrømmer Skrevet 11. mars 2019 #32 Skrevet 11. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor hater dere filmer med sterke kvinner? Anonymkode: e7230...1ef Ha ha ha. Jeg liker marvel helt enkelt.
Sylveon Skrevet 11. mars 2019 #33 Skrevet 11. mars 2019 På 7.3.2019 den 11.28, AnonymBruker skrev: Black Widow burde ha fått en for lenge siden. Anonymkode: e7230...1ef Jeg vet ikke helt hva jeg syns om det. Kanskje? Kanskje ikke?
Sylveon Skrevet 11. mars 2019 #34 Skrevet 11. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor hater dere filmer med sterke kvinner? Anonymkode: e7230...1ef Noen ting er jo ikke bra selv om det er en kvinne i hovedrollen.
Clefable Skrevet 11. mars 2019 #35 Skrevet 11. mars 2019 På 7.3.2019 den 11.13, AnonymBruker skrev: Har du ikke fått det med deg?; Om man ikke gir denne filmen topp karakter så hater man kvinner. Anonymkode: e7230...1ef Nei, men problemet er at noen gir den dårlige karakterer fordi de har noe imot Brie Larson, og hennes tidligere uttalelse om at hun ikke bryr seg hva hvite menn synes om filmene hennes. Noen menn har da bestemt seg for å gi den dårligst mulig karakter, bare for "hevn". Det blir jo veldig lavmål, og om ikke annet, beviser jo litt av poenget om hvor useriøse noen anmelder fra menn om filmer med kvinnelige hovedroller er (ikke alle, selvsagt, men noen som har bestemt seg for å hate den fra dag 1). Personlig synes jeg filmen var helt OK. Jeg er ikke kjent med karakteren for før, og synes hun var litt dårlig utviklet. Jeg rakk ikke få noe spesielt forhold eller noen tilknytning til henne, så jeg var ikke så investert. Jeg likte noen av vitsene, mens andre steder føltes det som om de prøvde for hardt. Jeg føler også mange superhelt-filmer har veldig lik formula, og det blir veldig lett klisjeer som gjentas. Jeg vil si den er midt på treet. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #36 Skrevet 12. mars 2019 Jeg så den i kveld og syntes den var utrolig bra! MYE latter i salen i salen iallefall, så mye god humor var det. Bra action og den holder deg "på kanten". Skjedde noe hele tiden som du ikke forventet at skulle skje, det er noe jeg liker i filmer. Anonymkode: 231ea...eeb 1
Pal Fungi Skrevet 12. mars 2019 #37 Skrevet 12. mars 2019 Ønsker at det skal komme en ny og bedre justice league film jeg.. Selv om det er DC og ikke Marvel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå