Gå til innhold

Captain Marvel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser dere fram til at vi endelig får en karakter jenter også kan se opp til?

Anonymkode: e7230...1ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Endelig? Er flere kvinnelige forbilder i Marvelseriene…. 

Anonymkode: f1ab8...620

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Endelig? Er flere kvinnelige forbilder i Marvelseriene…. 

Anonymkode: f1ab8...620

Ikke i følge Brie Larson.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ehhh...hva med Black Widow....

Skrevet

Black Widow, Pepper (selv om G.P. er en skrulle IRL), Scarlet Witch, Shuri ++ i Black Panther (som omtrent hadde flere kvinnelige enn mannlige store roller), Gamora, Nebula, Mantis... for ikke å nevne at Marvel har noen flotte kvinnelige superhelter i TV-serier, som feks. Jessica Jones, Agent Carter, og en hel haug i SHIELD.

Har ikke sett Captain Marvel enda, men hun skal få lov til å føle seg viktig allikevel, altså. Siden den katten blir  dratt frem som filmens store stjerne stadig vekk, så har hun vel litt mindreverdighetskomplekser.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Nuith skrev:

Black Widow, Pepper (selv om G.P. er en skrulle IRL), Scarlet Witch, Shuri ++ i Black Panther (som omtrent hadde flere kvinnelige enn mannlige store roller), Gamora, Nebula, Mantis... for ikke å nevne at Marvel har noen flotte kvinnelige superhelter i TV-serier, som feks. Jessica Jones, Agent Carter, og en hel haug i SHIELD.

Har ikke sett Captain Marvel enda, men hun skal få lov til å føle seg viktig allikevel, altså. Siden den katten blir  dratt frem som filmens store stjerne stadig vekk, så har hun vel litt mindreverdighetskomplekser.

Nei disse gjelder ikke, Captain Marvel er den første, Det er ihvertfall det Brie Larson sier.

AnonymBruker
Skrevet

Det er skikkelig kult at det er en kvinne som er CAPTAIN MARVEL. 

Anonymkode: caf13...234

Gjest ThotSlayer
Skrevet

Captain Marvel har allerede gjort det så dårlig i folkets øyne at Rottentomatoes har endret måten de rangerer filmene sine på.

https://www.theatlantic.com/entertainment/archive/2019/03/rotten-tomatoes-captain-marvel-review-ratings-system-online-trolls/584032/

Den var nede i 28% approval. 

Greit nok at folk skylder på "trollene", men dette var en score basert på 40 000 tilbakemeldinger. Lykke til med å koordinere et angrep med 40 000 mennesker.

Videre har Brie Larsson alene klart å overbevise mange menn og enkelte kvinner om å ikke dra på filmen. Marvel har et stort problem og de har nedjustert sine prognoser fra 160 millioner dollar i åpningshelgen til 100....

Skrevet (endret)

Det som er rett å si er at Captain Marvel er den første kvinnelige superhelten i Marvel universet som får sin egen film. 

Kan ikke si at jeg ser noe frem til å "endelig å noen kvinner å se opp til" , det er trossalt superhelt filmer. 

Jeg gleder meg til å se den, selv om jeg har lave forventinger. Synes ikke Captain Marvel er noe særlig i tegneserien heller, så forventingene mine er deretter. 

Endret av Lillemorbare
Leifer
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, ThotSlayer skrev:

Captain Marvel har allerede gjort det så dårlig i folkets øyne at Rottentomatoes har endret måten de rangerer filmene sine på.

https://www.theatlantic.com/entertainment/archive/2019/03/rotten-tomatoes-captain-marvel-review-ratings-system-online-trolls/584032/

Den var nede i 28% approval. 

Greit nok at folk skylder på "trollene", men dette var en score basert på 40 000 tilbakemeldinger. Lykke til med å koordinere et angrep med 40 000 mennesker.

Videre har Brie Larsson alene klart å overbevise mange menn og enkelte kvinner om å ikke dra på filmen. Marvel har et stort problem og de har nedjustert sine prognoser fra 160 millioner dollar i åpningshelgen til 100....

Tullball

Anonymkode: 753d4...9e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, Catalina Culès said:

Ehhh...hva med Black Widow....

Men Black Widow er jo ikke en superhelt per se. En super spy ja, en Avenger ja, men hun har ikke superkrefter. Det var det Brie Larson sa (tror jeg) - Captain Marvel er den første store kvinnelige hovedrollen med superkrefter. Enig i at både Black Widow og Scarlet Witch er awesome karakterer, og på tide at førstnevnte får sin egen film og sistnevnte sin egen serie.

Anonymkode: 5b015...72d

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men Black Widow er jo ikke en superhelt per se. En super spy ja, en Avenger ja, men hun har ikke superkrefter. Det var det Brie Larson sa (tror jeg) - Captain Marvel er den første store kvinnelige hovedrollen med superkrefter. Enig i at både Black Widow og Scarlet Witch er awesome karakterer, og på tide at førstnevnte får sin egen film og sistnevnte sin egen serie.

Man trenger ikke ha superkrefter for å være superhelt.

• Liker 2
Gjest ThotSlayer
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Tullball

Nøyaktig hva var tull?

Bare vent, denne filmen kommer til å floppe, og Endgame filmen deres kommer til å få et problem, i og med at de legger opp til at det er Captain Marvel som skal bekjempe Thanos

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ThotSlayer skrev:

Nøyaktig hva var tull?

Bare vent, denne filmen kommer til å floppe, og Endgame filmen deres kommer til å få et problem, i og med at de legger opp til at det er Captain Marvel som skal bekjempe Thanos

Neida 😃

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, ThotSlayer said:

Nøyaktig hva var tull?

Drøm videre.

• Liker 1
Gjest månedrømmer
Skrevet (endret)

Syntes den var bra jeg .  Humor og et godt farvel til stan Lee der.  Den var ikke så klissete men et god film om hvordan alt starta.   Og katta var kul den. 

Endret av månedrømmer
AnonymBruker
Skrevet
På 5.3.2019 den 22.15, AnonymBruker skrev:

Da er ikke Batman superhelt heller da?

Anonymkode: 4480f...9c9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...