AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Jeg skal male gulv i et gammelt hus. Linnolium. Hvilken farge syntes støv og bøss minst på? Anonymkode: a3499...afd
Meadow Skrevet 6. mars 2019 #3 Skrevet 6. mars 2019 Er du sikker på at det vil fungere å male det? Ser for meg at det fort kan sprekke opp. Men den beste fargen må vel være lys/medium grå.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #4 Skrevet 6. mars 2019 Å male linoleum? Vil det i det hele tatt feste seg? Rådspør deg i en malebutikk/byggvarehus først. Det høres ut som noe som vil flake seg opp så fort man begynner å gå på det og vaske det. Ville evt satset på en grå farge om det er så at det faktisk kan males. Kanskje med godt grunnarbeid, som en form for grunning først? Anonymkode: 4ae87...2dd
Meadow Skrevet 6. mars 2019 #5 Skrevet 6. mars 2019 Ser for meg at det ihvertfall må vaskes og tørkes ekstremt godt før det kan males, men jeg er skeptisk. Blir sikkert fort ripete. Hva med å legge nytt over, laminat f.eks? Må være mye enklere. Vi la nytt gulv oppå gammel linoleum.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #6 Skrevet 6. mars 2019 Ikke svart eller hvitt. 😀 Anonymkode: 71350...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå