Gå til innhold

Hvor finner dere inspirasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner dere egentlig inspirasjon til å sette sammen antrekk? Jeg vil ikke si jeg har stygg stil, men gjerne litt kjedelig. Har så lyst til å oppdatere garderoben min, men jeg aner ikke hva jeg har lyst på! Finnes det en bra nettside eller noe der man kan få inspirasjon? Og hvor handler dere? Har liksom aldri funnet min egen stil, og synes det er kjempevanskelig å kjøpe klær. Er 22 år, høy og slank, så vil gjerne ha tips til sider eller generelle tips som kan passe til min alder og kroppsform. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig tar jeg bare å slenger på meg det som er rent og ligger nærmest.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg bruker mye pinterest :)

Skrevet (endret)

Har blitt litt sånn jeg også, med mindre jeg skal ut på byen😂 Jeg synes bare det selges så utrolig mange sære klær for tiden. De kan se greie ut, helt til man ser en eller annen rar detalj på den andre siden. 

Skal sjekke ut pintrest! Takk :) 

Endret av pessimistisk
AnonymBruker
Skrevet

Instagram, pinterest, retro fotografier, venninnene mine. Inpspirasjon over alt. 

Jeg bruker alle nettsidene som finnes. Er jeg på jakt etter feks en beige, løs bukse så googler jeg "beige, løs bukse" og flere butikkmuligheter kommer opp. Vær kreativ.

Anonymkode: a2ac3...193

AnonymBruker
Skrevet

Insta og Pinterest :) 

Anonymkode: 17f6a...05f

Skrevet

Takk :)

Har allerede funnet en del på pinterest nå, men synes siden er litt forvirrende. Men regner med at det er noe jeg blir vant med. Skal sjekke de andre tipsene også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...