SoWhat? Skrevet 5. mars 2019 Forfatter #21 Del Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jeg sikker på at blir vakkert! Anonymkode: 79ff0...583 Tusen takk! Jeg har lagd skissen nå, og lar den "hvile litt", men er ganske sikker på at jeg velger den! Er så glad for input her! Har mye å si altså. Når en river seg i håret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 5. mars 2019 Forfatter #22 Del Skrevet 5. mars 2019 Jeg har kommet godt i gang. Med de to inder eika og barnebarn som en sirkel rundt. Tror dette bra jeg. Litt fint og litt lekent. Har mye blått, for jeg tror på farger:-) blått er kommunikasjon og det uendelige. Mulig jeg bare er overtroisk men blått er vakkert syns jeg. Så litt grønt og litt rødt. Fyfader, det går sakte her, men syns det blir ok. Litt spiral oppover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #23 Del Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Jeg har kommet godt i gang. Med de to inder eika og barnebarn som en sirkel rundt. Tror dette bra jeg. Litt fint og litt lekent. Har mye blått, for jeg tror på farger:-) blått er kommunikasjon og det uendelige. Mulig jeg bare er overtroisk men blått er vakkert syns jeg. Så litt grønt og litt rødt. Fyfader, det går sakte her, men syns det blir ok. Litt spiral oppover. Så fint! Takk for oppdatering Anonymkode: 79ff0...583 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 5. mars 2019 Forfatter #24 Del Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så fint! Takk for oppdatering Anonymkode: 79ff0...583 Ble så glad vet du 🙂 endelig løsnet det! Dere er fader i meg gull verdt! En står så i stampe iblant! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 5. mars 2019 Forfatter #25 Del Skrevet 5. mars 2019 Jeg sendte over skissen til mitt søskenbarn. Hun skrev tommel opp Blir nok bra. Takk til dere ga meg inspirasjon. Et enkelt spørsmål og alt løste seg Tenk det ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #26 Del Skrevet 7. mars 2019 På 5.3.2019 den 19.28, SoWhat? skrev: Jeg sendte over skissen til mitt søskenbarn. Hun skrev tommel opp Blir nok bra. Takk til dere ga meg inspirasjon. Et enkelt spørsmål og alt løste seg Tenk det ❤️ Så fint Anonymkode: 79ff0...583 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #27 Del Skrevet 7. mars 2019 Det trenger ikke være så avansert. Jeg ser for meg et par som står og ser utover et vann f.ex., og at man bare ser dem bakfra, på litt avstand. Anonymkode: a1e58...ec3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå