Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min søster venneforespurte kjæresten min som hun aldri har møtt. Dette er sikkert helt greit for mange men for meg føles det invaderende. Jeg har alltid hatt problemer med min søster fordi hun er ekstremt dominerende og tar mye plass i alle situasjoner. Hun er også favorisert av våre foreldre, noe jeg alltid har følt på. 

Jeg vil gjerne introdusere kjæresten min til familien selv når jeg ønsker det. Nå føles det som at hun tar innersvingen og skal bli kjent med han på egenhånd. Kjæresten min syntes også det var litt rart, men han godtok selvsagt forespørselen. 

Overreagerer jeg her?

Anonymkode: ab197...483

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig syntes jeg du overreagerer. Jeg hadde syntes det hadde vært hyggelig om min søster hadde sendt en venneforespørsel til den nye kjæresten min :) Hadde følt at hun da ønsket å inkludere han. Nå har jeg er ganske godt forhold til søsken. 

Har du spurt søsteren din?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg vil ikke lage en stor sak ut av det. Men ville høre med andre om hva de synes. Så takk for svar 😊

Anonymkode: ab197...483

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, du overreagerer, hva er du redd for, egentlig ?

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du ikke liker søsteren din spesielt godt

Anonymkode: 0ed7d...222

• Liker 1
Skrevet

oi, jeg venneforespurte min svigerinnes nye date vi aldri har møtt fordi hun forteller at det begynner å bli alvor....det var for å få han til å føle seg velkommen, ingen baktanker....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer kanskje litt, men jeg forstår hvordan det er. Moren min har venneforespurt to av mine venninner som hun såvidt hadde møtt, og søstera til samboeren min før jeg rakk å møte henne selv. Føler litt at moren min dominerer veldig. Får liksom ikke ha noenting i fred. Vet at hun ikke mener noe med det da, hun tenker bare at hun er sosial.

Anonymkode: d236b...5c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man blir godt kjent med andre gjennom deres facebook-sider. Hun ville vel vite hvem han er og hans personlighet. Ikke noe galt i det. Og han får vite hvem hun er.

Men skjønner at dette ikke kan ses uavhengig av den historien du har med din søster. Og du synes dette er nok et uttrykk for hennes dominans. Men da det ikke venneforspørselen som er problemet, men at du føler deg underlegen. Du må ta tak i de underliggende problemene, ellers vil slike "episoder" gjenta seg stadig.

Anonymkode: 84156...997

• Liker 1
Skrevet

I og for seg så hadde jeg syntes det hadde vært hyggelig om mine søsken gjorde det samme. Fordi det for meg betyr at de ønsker å bli kjent med han.

Men så har jo du og søsteren din en annen forhistorie, og jeg forstår jo at det da kan tolkes annerledes.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Sirah skrev:

Personlig syntes jeg du overreagerer. Jeg hadde syntes det hadde vært hyggelig om min søster hadde sendt en venneforespørsel til den nye kjæresten min :) Hadde følt at hun da ønsket å inkludere han. Nå har jeg er ganske godt forhold til søsken. 

Har du spurt søsteren din?

Samme tenker jeg!

Anonymkode: 2af1b...e8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner tankegangen din godt, mrn ville ikke laget en greie ut av det

Anonymkode: 12fc1...5b3

Skrevet (endret)

Det er da bare en vennlig gest av din søster. Nå er du altfor dramatisk over ikkeno!

Endret av Regn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...