AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Del Skrevet 5. mars 2019 lite attraktivt? eller hva tenker du? Anonymkode: 7ea3f...725 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #2 Del Skrevet 5. mars 2019 Det er en svært krevende og prestisjefylt utdannelse på lik linje med lege, ingeniør og pilot. Anonymkode: ee19d...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #3 Del Skrevet 5. mars 2019 Det er ingen varig utdannelse og heller ikke godt betalt. Jeg ville heller hatt en solid utdannelse i bunn og PT på si. Anonymkode: 9547c...1bc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #4 Del Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er en svært krevende og prestisjefylt utdannelse på lik linje med lege, ingeniør og pilot. Anonymkode: ee19d...9d1 🙄 Eeeeh nei Anonymkode: 9547c...1bc 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. mars 2019 #5 Del Skrevet 5. mars 2019 Det er et yrke godt som noe annet. Slutt å se ned på folk for alt mulig. Man velger seg yrke etter ferdigheter og interesser. Noen synes vel det er helt topp å kunne jobbe med trening dagen lang, da. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #6 Del Skrevet 5. mars 2019 På linje med naver, sikkert like bra "lønnet" også. Anonymkode: dcb86...f6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #7 Del Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: På linje med naver, sikkert like bra "lønnet" også. Anonymkode: dcb86...f6a oki, den var teit. Anonymkode: 7ea3f...725 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #8 Del Skrevet 5. mars 2019 Jeg føler PT yrket er bare en hobby som de fleste gjør på siden og ikke en ordentlig jobb. Anonymkode: e04c5...b56 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #9 Del Skrevet 5. mars 2019 Jeg kjenner et par stykker som er flinke og tar 1000-2000 kr betalt hver mnd for online coaching. Og de har ganske mange kunder, han ene kan ha 40-50 kunder i mnd. Så de som sier at de har lav lønn, er helt på jordet. Anonymkode: 0410e...26c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #10 Del Skrevet 5. mars 2019 Tenker at det er mer positivt med mennesker som gjør noe som gjør noe de liker og er fulle av liv og optimisme, enn noen som lar seg lure av jobbkarusellen der alt handler om status, penger og tomme liv. Anonymkode: 843af...ed1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #11 Del Skrevet 5. mars 2019 Først var alle glamormodeller selverklærte PY og ernæringseksperter. Og nå er enda flere liksom utdannet til dette. Og bare d. Eller tattovør. Hoff. Er så lei av blohgere og avisinnslag om trening og PT. Anonymkode: b2c1a...3ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritt Skrevet 5. mars 2019 #12 Del Skrevet 5. mars 2019 Det er vel 1 time siden, AnonymBruker skrev: lite attraktivt? eller hva tenker du? Anonymkode: 7ea3f...725 Jeg synes det er attraktivt med folk som jobber med noe de interesserer seg for, enten det er språk, kunst, blomster, trening eller noe helt annet. Men et prestisjeyrke blir det jo aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #13 Del Skrevet 5. mars 2019 Jeg tenker det er mer enn hobby enn en utdanning, men det er da kjekt å kunne jobbe med hobbyen sin og få betalt for det Anonymkode: 4f1a2...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 5. mars 2019 #14 Del Skrevet 5. mars 2019 Jeg tenker at det er tøft at mennesker jobber med noe de interesserer seg ordentlig for! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #15 Del Skrevet 5. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: 🙄 Eeeeh nei Anonymkode: 9547c...1bc Du tror ikke det var litt sarkasme inne i bildet, eller? Anonymkode: 98552...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #16 Del Skrevet 6. mars 2019 Tenker at det ikke er en varig karriere for de aller fleste. Ser du for deg og pensjonere deg i det yrket? PT er vel heller ingen beskyttet tittel, så utdannelsen deres kan være alt fra et bittelite kurs, til år med skole... Anonymkode: 3d5e1...427 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #17 Del Skrevet 6. mars 2019 En flink pt tjener lett 600 000kr og oppover. Noen ligger på godt over millionen. Selv ligger jeg på ca en halv million da jeg ikke orker å stresse for mye. Vil heller hjelpe de som virkelig trenger det, uten å jage timer. Anonymkode: 1bade...8de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #18 Del Skrevet 6. mars 2019 Hvordan er framtidsutsiktene i yrket? Si om 20 og 40 år? Anonymkode: f12db...6e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 6. mars 2019 #19 Del Skrevet 6. mars 2019 Så flott med folk som driver med det de trives med. Og så jævla forsurende med folk som rakker ned på hva andre gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #20 Del Skrevet 7. mars 2019 Enig @Måbarefåsiat... hva er greia med å skulle synes noe om hva andre velger av karrierevei/interesser? ingen er noe mer eller mindre attraktiv basert på hva slags yrke de velger. La nå folk gjøre det som de liker å drive med! Og legg fra deg den kritiske holdningen der, DET er ikke særlig attraktivt Anonymkode: 2bfe2...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå