Gå til innhold

Reiser dere til det samme stedet i Hellas hvert år?

Gjest Sweet Ingrid

Anbefalte innlegg

Gjest Sweet Ingrid

Hvor drar dere da i så fall? Jeg vil gjerne finne et «stamsted» i Hellas, der familien kan dra hvert år. Aller helst litt utenfor turisttråkket, uten bamseklubb, ferdigmat og alt det som er usjarmerende og heseblesende. Vi ønsker oss det som er ekte gresk landsbyliv, god gresk mat, og en rolig langgrunn strand. Håper noen vil fortelle om sine stamsteder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen ønsker masseinnvandring fra kvinneguiden til sitt stamsted ;)

Anonymkode: ec7d8...8f1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er en hemmelighet jeg ønsker å bevare.

Anonymkode: 5969e...b21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser til øya Zakynthos hvert år, tettstedet Tsilivi. Går bare et par fly fra Norge i uka til den øya så er ikke så mange turister som andre steder. Veldig flott sted og ingen stor øy :) Verdens fineste sandstrand er også der, husker ikke fra hvilken kåring men.. likevel, anbefaler å sjekke ut :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sweet Ingrid
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en hemmelighet jeg ønsker å bevare.

Anonymkode: 5969e...b21

Pm meg da🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En venninne som har en grekofil ektemann (han har dilla på Hellas) har vært på haugevis av greske øyer, for de har drevet med øyhopping hvert år fra barna var små, for å få med seg flest mulig av øyene og Hellas.

De har veldig ofte vendt tilbake til Parga. Der skal det visst være ekstra trivelig og fint, iflg. de.

https://www.apollo.no/reiser/europa/hellas/parga?gclid=EAIaIQobChMI2IGk0a_t4AIVmOmaCh0_-QpcEAAYAiAAEgJ6nfD_BwE

Anonymkode: acc2d...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vil se masse. Har vært på Rhodos og Kreta. Men vet om flere som kommer tilbake til samme sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig glad i Parga og Skiathos. Ulike ting jeg setter pris på. Ikke store steder og jeg drar utenfor den verste turistsesongen. 

Anonymkode: 45ba2...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halkidiki har alle ting du ønsker, og du har flere plasser å velge imellom alt etter behov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet om noen som reiser til Samos hvert eneste år. 

Anonymkode: e53a5...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...