Gå til innhold

Uanstedig forslag.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her om dagen fikk jeg et tilbud av en bekjent. 

Han lurte på om jeg villa ha sex med han for 250 000,-.

Jeg svarte, nei. Men en liten del av meg har lyst til å svare, ja. 

Er jeg billig om jeg svarer ja? Eller er jeg økonomisk smart?

Anonymkode: 8425d...35c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er prostituert.

Anonymkode: 10c81...bca

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kunne du tenkt deg å ha sex med han uavhengig av pengene?

Anonymkode: eebd4...211

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke på dette.

Anonymkode: dbc43...73d

• Liker 6
Skrevet

Sier du ja er du ei hore.  Etterpå kommer diskusjonen om hvor lite du er villig til å ta betalt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen gidder da å betale 100 ganger mer enn hva de kan få det samme for fra andre tilbydere.

Hvis dette ikke er en løgn fra deg TS så kan jeg garantere deg at han ikke hadde kommet til å betale noen slike summer. Selv om han hadde vært steinrik så hadde han aldri i verden gjort noe slik. For en slik sum kunne han sikkert ha fått en supermodell som eskorte kontinuerlig i en måned eller noe slik.

Anonymkode: 9c176...b9c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For 250.000 kan du neppe bli kalt billig,og økonomisk smart er du garantert. Men så er det moralen da......og ikke minst hvordan denne typen ser ut om han må betale såpass mye for å  få seg noe,haha

Anonymkode: 7fcc1...d6f

• Liker 3
Skrevet

For den summen (som jeg tviler på at han har) kunne han fått langt mere luksuriøse og modellaktige damer enn deg.

Men som sagt, jeg tviler på at han har slike penger, og jeg tviler på at noen er villige til å betale så mye for noe som kanskje bare vil vare i 10 minutter. En time om han har flaks.

Skrevet

Hm, hvis han er noenlunde tiltrekkende og du er singel, så hvorfor ikke? Problemet er at jeg ikke tror at han virkelig ville gitt deg pengene. Pluss det er jo ikke verdt det, altså for HAN! Så derfor er det vanskelig å skulle ta i mot pengene, hvis han faktisk vil gi deg det, fordi det er litt slemt, ikke fordi det er horete.

Og i tillegg gjør det deg til en prostituert. Men det kunne jeg sett gjennom fingrene med. Jeg ville bare ikke utnyttet en dum mann på den måten, det ville gitt meg dårlig samvittighet😂

• Liker 5
Skrevet

Vi har alle vår pris. Noen er billige mens andre selger seg dyrt.

Imidlertid, i dette tilfellet skal han bare teste deg.

Ikke la deg lure.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Høyst sannsynlig bare tull, men det spiller ikke noe rolle. Problemstillingen er like fullt interessant.

Som folk sier her; om du tar deg betalt for sex så er du en hore, prostituert, sexarbeider, etc.

Om du tar 250,- eller 250 000,- er moralsk sett knekkende likegyldig. Det ene er ikke mer moralsk forsvarlig enn det andre. Likevel mistenker jeg at en del ville skryte av om de hadde fått 250 000,- enn 250,-.

Anonymkode: 78926...10d

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør deg kostbar, 250 200.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er han villig til å betale 250 tusen er han garantert villig til å betale mer. Kom med et mottilbud på 500 tusen, så møtes dere på midten.

Og "hore" er et definisjonsspørsmål. Har du ingen problemer med å være "hore" så er det ingenting å tenke på. Hva andre måtte mene kan du gi blanke i. Hva er egentlig så ille med å få stempel som hore? Om noe er "hore" noe som skal vekke sympati, ikke skam.

Anonymkode: d275b...913

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du tenkt deg å ha sex med han uavhengig av pengene?

Anonymkode: eebd4...211

Ja, han er en flott og tiltrekkende gutt. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Million skrev:

For den summen (som jeg tviler på at han har) kunne han fått langt mere luksuriøse og modellaktige damer enn deg.

Men som sagt, jeg tviler på at han har slike penger, og jeg tviler på at noen er villige til å betale så mye for noe som kanskje bare vil vare i 10 minutter. En time om han har flaks.

Synes det er litt festlig med kommentaren din. Du aner jo ingenting om hvordan jeg ser ut. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt festlig med kommentaren din. Du aner jo ingenting om hvordan jeg ser ut. :)

Nei. Men oddsen for at du er en ganske alminnelig, søt jente er stor :) Oddsen for at du er typ supermodell eller Victoria Secrets utseende er ikke så store.

Endret av Million
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dere så opptatt av at hun ikke ser ut som en modell?

Vet dere ingenting om menn?

Anonymkode: 31574...22e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han er en flott og tiltrekkende gutt. 

Kan du ikke ha sex med han da? Han har prøvd å sjekke deg opp, neste trekk er ditt.

Anonymkode: 31574...22e

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Er han villig til å betale 250 tusen er han garantert villig til å betale mer. Kom med et mottilbud på 500 tusen, så møtes dere på midten.

Og "hore" er et definisjonsspørsmål. Har du ingen problemer med å være "hore" så er det ingenting å tenke på. Hva andre måtte mene kan du gi blanke i. Hva er egentlig så ille med å få stempel som hore? Om noe er "hore" noe som skal vekke sympati, ikke skam.

Anonymkode: d275b...913

wat?

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du vært en "luksuriøs og modellaktig dame" hadde du selvsagt ikke kastet tida di bort med å sitte på Kvinneguiden.

Anonymkode: 79ed9...663

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...