Gå til innhold

Hvem er det som ringer angående bekymringsmeldinger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en bekymringsmelding i går fra kommunen. Jeg fikk ikke tak i hvilken avdeling de ringte fra og da jeg søker opp nummeret får jeg bare opp kommunen.

Er det sosialkontoret?

Anonymkode: 491fc...a18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva de ringte OM, og hva de var bekymret for, sier vel litt om hvilken avdeling eller etat de ringte fra? Hva sa de da?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Million skrev:

Hva de ringte OM, og hva de var bekymret for, sier vel litt om hvilken avdeling eller etat de ringte fra? Hva sa de da?

De ringte angående at jeg er gravid og at de har fått et anonymt tips angående rus i familien. Noe som handler om en hevnsituasjon og som ikke stemmer. Vi skulle avtale et møte men de har ikke ringt opp igjen. Så jeg tenkte jeg skulle ringe de. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Barnevernet?

Anonymkode: 5db51...79b

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De ringte angående at jeg er gravid og at de har fått et anonymt tips angående rus i familien. Noe som handler om en hevnsituasjon og som ikke stemmer. Vi skulle avtale et møte men de har ikke ringt opp igjen. Så jeg tenkte jeg skulle ringe de. 

Ts

Da er det jo barnevernet.

Anonymkode: 4ca7f...3f8

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da er det jo barnevernet.

Anonymkode: 4ca7f...3f8

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnevernet?

Anonymkode: 5db51...79b

Jeg mener i går at de sa sosialkontoret, men fikk det ikke helt til å stemme. Så kanakje jeg har hørt feil🤔

AnonymBruker
Skrevet

Er det du som har den annen  tråd ang barnevernet her nå på KG og? Sosialkontoret er under navn, så det er jo ikke det. Barnevern vil jeg tro. Bare ring kommunen, be om å få satt over til barnevern og forhør deg om de har ringt. Enkelt og greit.

Anonymkode: ce37a...37b

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det du som har den annen  tråd ang barnevernet her nå på KG og? Sosialkontoret er under navn, så det er jo ikke det. Barnevern vil jeg tro. Bare ring kommunen, be om å få satt over til barnevern og forhør deg om de har ringt. Enkelt og greit.

Navn* = nav mener jeg...

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er meg.

De ringte opp igjen nå. Sosialtjenesten sa de. Takk for hjelp :)

Skrevet

Barnevernsvakten eventuelt barnevernstjenesten, alt ettersom. Når det gjelder et ufødt barn så kan det og være legen de har meldt i fra til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...