AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Jeg fikk en bekymringsmelding i går fra kommunen. Jeg fikk ikke tak i hvilken avdeling de ringte fra og da jeg søker opp nummeret får jeg bare opp kommunen. Er det sosialkontoret? Anonymkode: 491fc...a18
Million Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 Hva de ringte OM, og hva de var bekymret for, sier vel litt om hvilken avdeling eller etat de ringte fra? Hva sa de da?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #3 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, Million skrev: Hva de ringte OM, og hva de var bekymret for, sier vel litt om hvilken avdeling eller etat de ringte fra? Hva sa de da? De ringte angående at jeg er gravid og at de har fått et anonymt tips angående rus i familien. Noe som handler om en hevnsituasjon og som ikke stemmer. Vi skulle avtale et møte men de har ikke ringt opp igjen. Så jeg tenkte jeg skulle ringe de. Ts Anonymkode: 491fc...a18
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #5 Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De ringte angående at jeg er gravid og at de har fått et anonymt tips angående rus i familien. Noe som handler om en hevnsituasjon og som ikke stemmer. Vi skulle avtale et møte men de har ikke ringt opp igjen. Så jeg tenkte jeg skulle ringe de. Ts Anonymkode: 491fc...a18 Da er det jo barnevernet. Anonymkode: 4ca7f...3f8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #6 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da er det jo barnevernet. Anonymkode: 4ca7f...3f8 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barnevernet? Anonymkode: 5db51...79b Jeg mener i går at de sa sosialkontoret, men fikk det ikke helt til å stemme. Så kanakje jeg har hørt feil🤔 Anonymkode: 491fc...a18
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #7 Skrevet 5. mars 2019 Er det du som har den annen tråd ang barnevernet her nå på KG og? Sosialkontoret er under navn, så det er jo ikke det. Barnevern vil jeg tro. Bare ring kommunen, be om å få satt over til barnevern og forhør deg om de har ringt. Enkelt og greit. Anonymkode: ce37a...37b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #8 Skrevet 5. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det du som har den annen tråd ang barnevernet her nå på KG og? Sosialkontoret er under navn, så det er jo ikke det. Barnevern vil jeg tro. Bare ring kommunen, be om å få satt over til barnevern og forhør deg om de har ringt. Enkelt og greit. Anonymkode: ce37a...37b Navn* = nav mener jeg... Anonymkode: ce37a...37b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #9 Skrevet 5. mars 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det du som har den annen tråd ang barnevernet her nå på KG og? Sosialkontoret er under navn, så det er jo ikke det. Barnevern vil jeg tro. Bare ring kommunen, be om å få satt over til barnevern og forhør deg om de har ringt. Enkelt og greit. Anonymkode: ce37a...37b Ja det er meg. De ringte opp igjen nå. Sosialtjenesten sa de. Takk for hjelp Anonymkode: 491fc...a18
GammelKaktus Skrevet 5. mars 2019 #10 Skrevet 5. mars 2019 Barnevernsvakten eventuelt barnevernstjenesten, alt ettersom. Når det gjelder et ufødt barn så kan det og være legen de har meldt i fra til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå