AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Gjennom hele mitt 50-årige liv har jeg hatt glatt rett hår, uten tegn til fall eller krøll. Vi har alltid hatt det morsomt med at håret er så glatt at alle krøllene sklir ut når jeg krøller det. Men nå plutselig har jeg fått krøller. Eller, overhåret er glatt som vanlig, men under er det korketrekker på korketrekker alle veier. Så nå har jeg et hår som er hverken fugl eller fisk, men begge deler. Så til problemet. For å ha løst hår må jeg enten rette det, eller krølle det. Overhåret er fremdeles rett og glatt, og krøller sklir fremdeles ut, og da gjenstår retting med rettetang. Men det sliter så veldig på håret, at det gjør jeg bare når det er noe spesielt. Og dermed havner håret i hestehale, stort sett alltid. Er det noe jeg kan gjøre for å få bort krøllene? Jeg føler jeg har prøvd alt! Anonymkode: dbb21...011
Nerine_ Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 Det sliter ikke så voldsomt på håret om du bruker en god rettetang og en bra varmebeskytter. Og kurer håret regelmessig. Jeg har tørt og krøllete hår, men håret mitt blir ikke mer slitt enn gjennomsnittet, i følge frisøren min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå