Gå til innhold

Sex and the City reprise igår

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl
Skrevet

OK, nå har jeg irritert meg lenge nok. Var det noen som så episoden igår klokka 2000, som har sett den før og mente at det mangla et par replikker? Eller bar det bare meg???

Carrie i senga med Vince Vaughn:

Vince:" I like what you've got going down there!"

Carrie: "Absolutely nothing?"

Dette mener jeg å ha sett før, det var ikke med igår. Har jeg drømt? Eller hadde jeg et ørlite drypp igår?

Og, jeg mener å ha sett tidligere at episoden slutter med at Carrie klør seg der hun har blitt voksa, og sier noe med at "some things are going back to normal..."

Med dette innlegget står jeg fram som akutt nerd som husker sitater fra årsgamle episoder, men pytt, help anyone???

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg så ikke i går, men vet de har sensurert litt i en del av reprisene. :veldigsur:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Hvorfor?

(hun jeg vokser meg oss sier at etter den episoden gikk første gang begynte damer i Norge og vokse seg, veldig. Hun merket oppgang nesten umiddelbart etterpå :ler: )

Skrevet

Sensurert S&S? herregud går det ann? Fordi de sier "tabu-ord"?

Skrevet

Jepp, de har visst begynt å sensurere litt. Har merket i andre episoder at replikker mangler. Og et sted ble faktistk Samantha dubbet fra "fuck" til "have sex"!

Gjest ~Bridezillah-killah~
Skrevet

Det er ikke bare du Glammy! Jeg savna også de replikkene der.

Gjest glamourgirl
Skrevet
Det er ikke bare du Glammy! Jeg savna også de replikkene der.

:klem:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:hoppe: Jeg har ikke drypp, jeg har ikke drypp!!!

Sensurere Samantha?!?! Er det TV3 eller hva? Sendetider, det at de sender fra Egland??? Anyone???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...