AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Hvor langt er det normalt at mannens sæd spruter? Når min ligger på rygg og blir runket, hender det at spruten når nesten helt til halsen hans, enda penisen ikke er spesiell lang. Anonymkode: 22437...d24
GulSitron Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 Spermen blir "skutt ut" med en fart på 50km/t mener jeg å ha lest. Hvor langt det spruter kommer nok an på hvordan man holder penis når han kommer. 2
Mr. Kilmister Skrevet 5. mars 2019 #3 Skrevet 5. mars 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor langt er det normalt at mannens sæd spruter? Når min ligger på rygg og blir runket, hender det at spruten når nesten helt til halsen hans, enda penisen ikke er spesiell lang. Anonymkode: 22437...d24 Lengden på penisen har da ingenting å si. Spruter ca en - to meter hver gang jeg runker. Drypper bare ut på slutten.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 9 minutter siden, GulSitron skrev: Spermen blir "skutt ut" med en fart på 50km/t mener jeg å ha lest. Hvor langt det spruter kommer nok an på hvordan man holder penis når han kommer. Ja, jeg runker han når han ligger på ryggen og penisen peker oppover mot maven. Anonymkode: 22437...d24
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #5 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, Mr. Kilmister skrev: Lengden på penisen har da ingenting å si. Spruter ca en - to meter hver gang jeg runker. Drypper bare ut på slutten. Jøss! En til to meter? Trodde partnerens sprutet langt. Anonymkode: 22437...d24 1
Mr. Kilmister Skrevet 5. mars 2019 #6 Skrevet 5. mars 2019 Det spruter mer dersom jeg har gått noen dager uten utløsning. Og jeg spruter også kraftigere om jeg edger, noe jeg alltid gjør, er mye bedre da.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #7 Skrevet 5. mars 2019 3 minutter siden, Mr. Kilmister skrev: Det spruter mer dersom jeg har gått noen dager uten utløsning. Og jeg spruter også kraftigere om jeg edger, noe jeg alltid gjør, er mye bedre da. Hva betyr edge? Min eks kom det bare litt sprut av, så det er nok stor forskjell på menn. Anonymkode: 22437...d24 1
Hr. Aktiv Skrevet 5. mars 2019 #8 Skrevet 5. mars 2019 Når jeg ligger på ryggen så har jeg av og til sprutet over hodet på meg selv. Men normalen er opp til halsregion ja.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #9 Skrevet 5. mars 2019 16 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Når jeg ligger på ryggen så har jeg av og til sprutet over hodet på meg selv. Men normalen er opp til halsregion ja. Imponert,jeg!🙉 Anonymkode: 22437...d24 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #10 Skrevet 5. mars 2019 3 timer siden, GulSitron skrev: Spermen blir "skutt ut" med en fart på 50km/t mener jeg å ha lest. Hvor langt det spruter kommer nok an på hvordan man holder penis når han kommer. Jeg har også lest det med 50 kmt, ganske morsomt faktisk å måle spermhastigheten i KMT,haha Ellers er det vel store forskjeller i hvor langt man spruter , har erfart menn med både kort og lang sprut . Er vel som med våre kvinnelige orgasmer , noen ganger søte små rykninger og noen ganger kraftige spasmer. Anonymkode: 7a651...77a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #11 Skrevet 5. mars 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også lest det med 50 kmt, ganske morsomt faktisk å måle spermhastigheten i KMT,haha Ellers er det vel store forskjeller i hvor langt man spruter , har erfart menn med både kort og lang sprut . Er vel som med våre kvinnelige orgasmer , noen ganger søte små rykninger og noen ganger kraftige spasmer. Anonymkode: 7a651...77a Du er sikkert inne på noe der. Var sammen med en som det nesten ikke kom noe ut av, men han hadde kraftige rykninger der nede når det gikk for ham, det kjente jeg med hånda. Anonymkode: 22437...d24
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #12 Skrevet 5. mars 2019 Det er stor forskjell både fra gang til gang og fra mann til mann, og er for min del veldig avhengig av hvor kåt jeg er og kjemien med hun jeg er med. Med en eks av meg kunne jeg sprute i taket eller over hodet mitt og i veggen bak når jeg lå på rygg. Andre ganger spruter det nok ikke lengre enn 20 cm. Anonymkode: 23f3e...154
Mr. Kilmister Skrevet 5. mars 2019 #13 Skrevet 5. mars 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr edge? Min eks kom det bare litt sprut av, så det er nok stor forskjell på menn. Anonymkode: 22437...d24 Edge betyr at man stopper rett før orgasmen/spruten kommer. Om å om igjen, det kan jo du også gjøre. Kan ofte ligge å edge opp to - tre timer. Orgasmen blir sinnsyk, kommer ofte to ganger også da.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #14 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, Mr. Kilmister skrev: Edge betyr at man stopper rett før orgasmen/spruten kommer. Om å om igjen, det kan jo du også gjøre. Kan ofte ligge å edge opp to - tre timer. Orgasmen blir sinnsyk, kommer ofte to ganger også da. Kamasutra? Inderne visste det. 😁 Anonymkode: 22437...d24
Mr. Kilmister Skrevet 5. mars 2019 #15 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kamasutra? Inderne visste det. 😁 Anonymkode: 22437...d24 Og jeg...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #16 Skrevet 5. mars 2019 2 minutter siden, Mr. Kilmister skrev: Og jeg... 😍 Anonymkode: 22437...d24 1
pegasus444 Skrevet 6. mars 2019 #17 Skrevet 6. mars 2019 On 3/5/2019 at 4:54 AM, AnonymBruker said: Hvor langt er det normalt at mannens sæd spruter? Når min ligger på rygg og blir runket, hender det at spruten når nesten helt til halsen hans, enda penisen ikke er spesiell lang. Anonymkode: 22437...d24 Det avhenger av flere ting. Hvor ofte han har sprutet siste døgnet. Hvor gammel han er,-etc. I ungdommen sprutet vi flere meter. Fordi musklene i underlivet som sørger for "spruten" er unge og sterke, i senere år,("etter 40) så gidder ikke musklene å trekke seg sammen med den samme styrken, og sæden bare renner nedover langs skaftet. Intet feil ved det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå