AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Hvor lang tid tar det før partneren din får ny ereksjon etter utløsning. Min trenger en liten halvtime. Har hørt at menn med liten/middels penis får ereksjon igjen fortere enn en gigant. Anonymkode: ac8fa...a38
GulSitron Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 Eksen hadde gjennomsnittlig penis og klarte stort sett bare en runde. Han jeg driver på med/ligger med/har følelser for nå har gjennomsnittlig penis og han er klar igjen etter et par minutter. Tror vi har hatt sånn ti runder rett etter hverandre. Tror noe kan skyldes fysisk form også. Han jeg er med nå er mye bedre trent enn eksen og holder ut lengre mens vi har sex. Han er magisk i senga. Eksen var veldig overvektig og utrent, holdt ut i kanskje 3minutter og var virkelig ikke noe tess i senga (for selvsentrert)
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #3 Skrevet 5. mars 2019 25 minutter siden, GulSitron skrev: Eksen hadde gjennomsnittlig penis og klarte stort sett bare en runde. Han jeg driver på med/ligger med/har følelser for nå har gjennomsnittlig penis og han er klar igjen etter et par minutter. Tror vi har hatt sånn ti runder rett etter hverandre. Tror noe kan skyldes fysisk form også. Han jeg er med nå er mye bedre trent enn eksen og holder ut lengre mens vi har sex. Han er magisk i senga. Eksen var veldig overvektig og utrent, holdt ut i kanskje 3minutter og var virkelig ikke noe tess i senga (for selvsentrert) Ti utløsningen etter hverandre? Da er han vel ganske så tom. Min klarer bare tre, men er fornøyd, for den er kjempehard og holder lenge. Anonymkode: ac8fa...a38
GulSitron Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ti utløsningen etter hverandre? Da er han vel ganske så tom. Min klarer bare tre, men er fornøyd, for den er kjempehard og holder lenge. Anonymkode: ac8fa...a38 Ja, altså med noen minutters pause mellom. Han er kjempe hard og holder lenge han også. Det jeg liker best er at han også har fokus på at jeg skal nyte det.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #5 Skrevet 5. mars 2019 2 minutter siden, GulSitron skrev: Ja, altså med noen minutters pause mellom. Han er kjempe hard og holder lenge han også. Det jeg liker best er at han også har fokus på at jeg skal nyte det. Du er sannelig heldig! 😁 Anonymkode: ac8fa...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå