AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Jeg fikk positiv eggløsningstest idag, og skal begynne på synarela spray om 6 dager før jeg skal igang med hormonsprøyter til IVF forsøk om en måned. Hvis en befruktning skjer imorgen ( liten sjanse for det siden vi har prøvd i 3 år. Men mirakel kan jo skje) vil det ligge egget som såvidt har festet seg ved den tida jeg begynner på sprayen skade det?? Noen som vet? Det er vel tunge hormoner jeg skal spraye inn. Tror jo selvfølgelig ikke det skjer, men har jo et håp hver måned likevel❤️ Anonymkode: f6651...18a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk positiv eggløsningstest idag, og skal begynne på synarela spray om 6 dager før jeg skal igang med hormonsprøyter til IVF forsøk om en måned. Hvis en befruktning skjer imorgen ( liten sjanse for det siden vi har prøvd i 3 år. Men mirakel kan jo skje) vil det ligge egget som såvidt har festet seg ved den tida jeg begynner på sprayen skade det?? Noen som vet? Det er vel tunge hormoner jeg skal spraye inn. Tror jo selvfølgelig ikke det skjer, men har jo et håp hver måned likevel❤️ Anonymkode: f6651...18a Ja, det kan gi fosterskade. Lykke til med ivf Anonymkode: 6fb98...610
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 Ok, får ta en tidligtest dagen jeg begynner med synarela sånn i tilfelle😄 tusen takk!😊 Anonymkode: f6651...18a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå