AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 En kollega som var kjent for å være den snille, gode og hjelpsomme, har plutselig endret personlighet. Han kunne hjelpe de eldre på jobben med div tekniske utfordringer, lytte og være litt " trøstende". Han var rett og slett en godgutt. Han har den siste måneden blitt spydig, sarkastisk og hoven. Han har klart å fornerme meg og helt sikkert andre. Han er ikke like hjelpsom og imøtekommende. Hva skyldes en slik brå endring? Anonymkode: 6af27...bc0
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 Problemer på hjemmebane? Om det hadde vært problemer på jobb vil jeg tro dere hadde merket det på andre måter også, men det høres absolutt ut som han kan slite med noe. Anonymkode: c9ce8...929
Gjest BearMama Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 Mest sannsynlig har det skjedd noe på privaten som har gjort han sint, såret og frustrert. Det kan fort eskalere til nedstemthet og bli så ille at han ikke klarer å skille jobb pg privat. Om han fornærmer andre kollegaer ville jeg tatt det opp med sjefen. Kanskje han trenger å oppsøke noen? Om det er en nær kollega hadde jeg nok spurt han rett ut. Hadde uansett reagert og konfrontert han om han hadde fornærmet meg.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En kollega som var kjent for å være den snille, gode og hjelpsomme, har plutselig endret personlighet. Han kunne hjelpe de eldre på jobben med div tekniske utfordringer, lytte og være litt " trøstende". Han var rett og slett en godgutt. Han har den siste måneden blitt spydig, sarkastisk og hoven. Han har klart å fornerme meg og helt sikkert andre. Han er ikke like hjelpsom og imøtekommende. Hva skyldes en slik brå endring? Anonymkode: 6af27...bc0 Kan godt være det er psykisk eller noe mentalt. Feks en sydom som påvirker dømmekraften. Anonymkode: a382d...ea5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #6 Skrevet 5. mars 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: En kollega som var kjent for å være den snille, gode og hjelpsomme, har plutselig endret personlighet. Han kunne hjelpe de eldre på jobben med div tekniske utfordringer, lytte og være litt " trøstende". Han var rett og slett en godgutt. Han har den siste måneden blitt spydig, sarkastisk og hoven. Han har klart å fornerme meg og helt sikkert andre. Han er ikke like hjelpsom og imøtekommende. Hva skyldes en slik brå endring? Anonymkode: 6af27...bc0 probelmer på hjemmefronten, lei av jobben. merket jeg ble grinete når jeg var møkklei jobben jeg hadde Anonymkode: 227af...681 2
Million Skrevet 5. mars 2019 #7 Skrevet 5. mars 2019 Kan du ikke bare spørre han da? Si fra at du (og flere andre?) har merket en negativ forandring ved han, og du lurer på om noe har skjedd? Synes ikke det er riktig at han skal gå rundt og få oppføre seg som en dust mot folk på jobben, uten å få høre noe om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå