skapklumse Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Heisann mine gode KG brukere, jeg og min kjære venter tvillinger i løpet av de kommende månedene, men vi klarer ikke å komme på noen bra navn... har dere noen gode forslag?? Det er en gutt og en jente😇 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 I min familie er det normalt å navngi barna etter besteforeldre eller forfedre 👍 evt samme bokstav som en av dei. Gratulera og lykke til!❤ Anonymkode: 531fd...f9d 2
Gjest Kritt Skrevet 5. mars 2019 #8 Skrevet 5. mars 2019 10 timer siden, skapklumse skrev: Heisann mine gode KG brukere, jeg og min kjære venter tvillinger i løpet av de kommende månedene, men vi klarer ikke å komme på noen bra navn... har dere noen gode forslag?? Det er en gutt og en jente😇 Navn ville vært min minste bekymring om jeg ventet tvillinger 🙄. Lykke til! 😁
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #9 Skrevet 5. mars 2019 Ingvild og Erlend Iver og Lykke Liv og Ole Herman og Hedvig Anonymkode: 44e24...377
Wonders Skrevet 7. mars 2019 #11 Skrevet 7. mars 2019 2x hurra!! Hopp rett inn i et annet forum, tvillingforumet. Der er det mye mer hjelp til alt med tvillinger. Fint å ha med seg andre med tvillinger helt fra starten av. Og vet flere med tvillinger som heller var på det forumet enn KG. Tvillingrabatter, osv...og navn, så klart. Tvi tvi. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå