Gå til innhold

Hvordan få mer sexlyst??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Mannen min har en enorm sexlyst, og jeg har ikke. Jeg får lyst kanskje en gang i mnd. Vi har samleie ca annenhver til hver dag. 

Noen ganger er det et slit å klare å bli kåt, og det er vanskelig å få lyst. Jeg sliter mye med skam, så mye går på autopilot. 

Hvordan får man opp sexlysten?

Anonymkode: 129f0...dfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror mye av problemet ditt ligger i det du sier om skam!?? Hvis fantasier og lyster drukner i tanker om skam, så har du et problem! Tenker at du må få sortert de tankene! Hvorfor skal du føle skam for fantasier feks?? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Swing skrev:

Tror mye av problemet ditt ligger i det du sier om skam!?? Hvis fantasier og lyster drukner i tanker om skam, så har du et problem! Tenker at du må få sortert de tankene! Hvorfor skal du føle skam for fantasier feks?? 

Vet jo at jeg har et problem, men vet ikke hvordan man kommer over det og fokuserer på det positive..

• Liker 1
Skrevet

Ikke vet jeg hvordan man løser det, men hjemme til meg har damene tiet om problemet og nektet å prate om det. Da har forholdet bare dødd ut uten at jeg har kunnet gjøre noen ting. Så vær åpen og ærlig med partneren din om disse problemene å søk hjelp hvis det kan hjelpe. 

Du vil da han en mye mere forståelsesfull mann og en mann som vil vente til sin diamant glinser igjen. 

Vi menn kan vente en stund hvis det blir rolig en stund. Jeg gjør ihvertfall det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt lik situasjon som meg, som jeg nesten føler blir verre. Jeg og kjæresten min har vært sammen i 2 år. Jeg er egentlig en ganske kåt person, som er glad i sex. men i det siste så er det så vanskelig å bli kåt. Og når vi har sex så er det som regel på kvelden før vi legger oss, så det er ikke alltid det frister så mye. Men før så ble jeg fort kåt når jeg drakk alkohol f.eks, og hvis meg og kjæresten min satt alene å drakk så ville han(og vil fortsatt) at jeg skulle bli litt full for da var jeg mer «vill» i senga. Men jeg kjenner ikke lengre at jeg er kåt. Det er helt borte, så når vi har sex så er det fordi han har lyst (jeg har lyst jeg og men blir ikke kåt) så hver gang i det siste så er jeg skjempesår i underlivet mitt etterpå og har vondt fordi jeg ikke var kåt når han tok inn penisen. Føler nesten at jeg skal revne når han tar inn penisen. Hvis vi har sex på morningen, og han tar fingrene ned i trusa på meg senere på dagen/kvelden så kan jeg få veldig vondt. Så du er ikke alene :( vet ikke hvordan jeg kan bli kåt igjen :( men jeg merker av og til at jeg kan bli kåt igjen hvis vi går noen dager uten å ha sex 

Anonymkode: 65ac8...bb4

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ikke vet jeg hvordan man løser det, men hjemme til meg har damene tiet om problemet og nektet å prate om det. Da har forholdet bare dødd ut uten at jeg har kunnet gjøre noen ting. Så vær åpen og ærlig med partneren din om disse problemene å søk hjelp hvis det kan hjelpe. 

Du vil da han en mye mere forståelsesfull mann og en mann som vil vente til sin diamant glinser igjen. 

Vi menn kan vente en stund hvis det blir rolig en stund. Jeg gjør ihvertfall det. 

Jeg har hatt er par kjærester som ville signert på den der...

Min løsning ble min egen seksuelle frigjøring!

Bort med skammen! Bli venn med kroppen din og nytelsen den kan gi. Prøv deg gjerne frem på egenhånd med vibrator e.l

Jeg tror kvinner som ikke får orgasmer mister interessen langt fortere enn andre!! Skaff deg dem med hjelp av egenpleie.

Kvinne

Anonymkode: e07a1...21c

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Takk for rådet. Jeg har prøvd å være åpen, og han er søt og snill og sier det er bedre at vi hviler et par dager så det blir mer gøy den dagen vi gjør det.. men jeg får dårlig samvittighet ettersom han liker å gjøre det ofte. 

Jeg tar heldigvis ikke skade av å ha sex når jeg ikke vil, for jeg føler ikke det gjør særlig vondt. Men tar det lang tid blir jeg sår og da får jeg vondt.. føler det er mer emosjonelle konsekvenser av å bli kåt og få orgasme, fremfor vondt i tissen i en dag liksom.. 

Tror jeg bare mangler lyst på å få lyst...how to get there liksom:/ 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt er par kjærester som ville signert på den der...

Min løsning ble min egen seksuelle frigjøring!

Bort med skammen! Bli venn med kroppen din og nytelsen den kan gi. Prøv deg gjerne frem på egenhånd med vibrator e.l

Jeg tror kvinner som ikke får orgasmer mister interessen langt fortere enn andre!! Skaff deg dem med hjelp av egenpleie.

Kvinne

Anonymkode: e07a1...21c

Har lekt med tanken på å bringe noe leker inn.. mannen synes det er en god idé, så vi får finne ut hva som passer best:) 

Jeg føler det hele er vanskelig, for jeg sliter virkelig med å tenke at det er greit å bli kåt. 

Jeg har tanker som jeg vet ikke er greit i dagens samfunn. For meg er det negativt at vi kvinner skal omfavne seksualiteten vår. Jeg synes det er rart når kvinner ikke føler skam av å bli kåt. Dette er tanker jeg ikke aner hvor kommer fra.. mannen min som kommer fra en konservativ familie har ikke en gang disse tankene. Foreldrene mine har aldri gitt meg et slikt syn på samliv. Jeg har aldri snakket om sex med noen.. Jeg klarer ikke se for meg at han liker det når jeg blir kåt, og jeg tror alle menn innerst inne synes kvinner som blir opphisset, at de ser ned på dem.. 

Jeg håper virkelig ikke noen tar seg nært av dette, fordi jeg vet at det er feil å tenke slik jeg gjør. Omgivelsene mine sier at det er feil. All logikk jeg tror på sier det er feil.. men jeg klarer likevel ikke å koble det.. 

Verste er, jeg synes jeg er fin, jeg har fin kropp og er fornøyd. Likevel synes jeg at det er ekkelt å tenke på meg selv som en seksuell person.. 

Skrevet
På 4.3.2019 den 23.31, AnonymBruker skrev:

Har lekt med tanken på å bringe noe leker inn.. mannen synes det er en god idé, så vi får finne ut hva som passer best:) 

Jeg føler det hele er vanskelig, for jeg sliter virkelig med å tenke at det er greit å bli kåt. 

Jeg har tanker som jeg vet ikke er greit i dagens samfunn. For meg er det negativt at vi kvinner skal omfavne seksualiteten vår. Jeg synes det er rart når kvinner ikke føler skam av å bli kåt. Dette er tanker jeg ikke aner hvor kommer fra.. mannen min som kommer fra en konservativ familie har ikke en gang disse tankene. Foreldrene mine har aldri gitt meg et slikt syn på samliv. Jeg har aldri snakket om sex med noen.. Jeg klarer ikke se for meg at han liker det når jeg blir kåt, og jeg tror alle menn innerst inne synes kvinner som blir opphisset, at de ser ned på dem.. 

Jeg håper virkelig ikke noen tar seg nært av dette, fordi jeg vet at det er feil å tenke slik jeg gjør. Omgivelsene mine sier at det er feil. All logikk jeg tror på sier det er feil.. men jeg klarer likevel ikke å koble det.. 

Verste er, jeg synes jeg er fin, jeg har fin kropp og er fornøyd. Likevel synes jeg at det er ekkelt å tenke på meg selv som en seksuell person.. 

Prøv å slippe deg fri ....

nyt sexen 

og ikke over tenk ting.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...