AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Var det noen som Reindrømmen, en ny serie som begynte nå i kveld? Anonymkode: cd253...007 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 Jepp, superinteressert i hvordan det fortsetter. Anonymkode: ac8c0...c8f
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #3 Skrevet 11. mars 2019 Jeg trodde dette skulle være feel good serie, men det tok jeg grundig feil ja. Reiulf fremstilles fint, og jeg ville gjerne sett mer av han. Fremstillingen av den andre reindriftssamen er karakterdrap. Å vise rettssak og søskenkrangling virker uetisk spør du meg. Jeg fikk rett og slett litt vondt i magen av episode 2, og tror ikke jeg vil se mer. Anonymkode: 0ea2d...639 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #4 Skrevet 12. mars 2019 Enig med deg over. Jeg syns NRK går over en etisk grense ved å vise dette. Det handler ikke om drømmen om å drive med rein, heller marerittet av en familiekonflikt som de burde sluppet å få brettet ut på statskanalen. Anonymkode: ac8c0...c8f 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 Dette programmet kunne vært så interessant hvis de hadde droppet konflikten og rettsaken. Fant også denne og ble sjokkert. Nrk viser en dokumentar hvor den ene hovedpersonen ikke ville være med?? https://nordnorskdebatt.no/article/reinmarerittet Nå er jeg definitivt ferdig med denne serien Anonymkode: 0ea2d...639 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå