AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #21 Skrevet 12. februar 2020 1 time siden, Drizzt skrev: Enten åpner du ikke døra, eller henger du en lapp at du ikke er interessert i å kjøpe noe solgt på døra. Helt enig! Men å være så usmakelig som enkelte her foreslår gjør meg kvalm. Anonymkode: 76814...83a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #22 Skrevet 12. februar 2020 Jehovas Vitner er enkle å bli kvitt hvis du vet hvordan. Bare si at du er et tidligere Vitne som har meldt deg ut. De kommer garantert ikke igjen, for de har ikke lov til å snakke med de som har meldt seg ut. Hvis de sier noe om at de ikke har navnet ditt på lister over utmeldte er det bare å si at du har giftet deg eller skiftet navn av andre grunner. Sist de kom hit brukte jeg deres egne «regler» mot dem, de mener jo at mannen er familiens overhode. Det var to menn som kom, og jeg sa at jeg dessverre ikke kunne slippe dem inn, fordi min mann ikke var hjemme (hvem slipper to ukjente menn inn i huset uansett hvem de sier at de er, btw?). Som regel sjekker jeg alltid hvem som står utenfor før jeg åpner døra hvis jeg ikke venter besøk. Anonymkode: 10122...c95 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #23 Skrevet 28. juli 2024 Jeg fjernet ringeklokka og åpner bare når jeg vet jeg skal få besøk. Anonymkode: ac095...445
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå