AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Har fått tilbud om å bli med på en slags orgie med to menn og en lesbisk dame der jeg på en måte skal ha rollen som en sexdukke, alltså at de alle skal bruke meg litt. For eksempel skal jeg penetreres dobbelt mens hun lesbiske slikker meg, hun skal penetrere meg med strapon, de skal leke med puppene mine og feste kuler og klyper i brystvortene mine osv..litt sånn mild bdsm. Alt dette skal filmes og havne ute på det store nettet men jeg skal ha maske på(det skal alle) og jeg har ingen arr eller tatoveringer som skal avsløre meg på noen måte. Og det skal naturlig vis ikke snakkes norsk. Jeg får ikke betalt for dette og jeg vurderer dette fordi det er en drøm for meg å oppleve dette, og jeg tenner ekstremt mye på disse tre personene. Men er det noe av det dummeste man kan gjøre? For jeg har jo ingen kontroll over den videon så snart den havner på nett... Anonymkode: 5b96b...2f6
Million Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 (endret) Kan jeg spørre hvor gammel du er? Mye man ville hatt ugjort fra ungdommen, når man etterhvert blir eldre og klokere..... Men om du sier at dette er "en drøm" for deg, og du har maske på, så er det vel ikke så mye og nøle etter. Stoler du på de andre? De vil ikke gjøre deg vondt om du ber dem om å stoppe f.eks? PS! Jeg ville aldri gjort det. Men hver sin smak! Endret 4. mars 2019 av Million
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #4 Skrevet 4. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dropp filmingen! Anonymkode: 63ab3...7f8 Da må jeg trekke meg for de har reserver. Tror ikke det er aktuelt å ikke filme. 2 minutter siden, Million skrev: Kan jeg spørre hvor gammel du er? Mye man ville hatt ugjort fra ungdommen, når man etterhvert blir eldre og klokere..... Men om du sier at dette er "en drøm" for deg, og du har maske på, så er det vel ikke så mye og nøle etter. Stoler du på de andre? De vil ikke gjøre deg vondt om du ber dem om å stoppe f.eks? PS! Jeg ville aldri gjort det. Men hver sin smak! Jeg stoler på dem ja. Jeg er 22 år. Anonymkode: 5b96b...2f6
Million Skrevet 4. mars 2019 #5 Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da må jeg trekke meg for de har reserver. Tror ikke det er aktuelt å ikke filme. Jeg stoler på dem ja. Jeg er 22 år. Anonymkode: 5b96b...2f6 Vel, du får bare huske på at når det først er gjort og filmen er der ute, kan du aldri trekke den tilbake. Og hva om noen du kjenner får høre rykter eller får greie på det, og filmen begynner å sirkulere i kretser som kjenner deg? En fremtidig kjæreste får vite det?
Sirah Skrevet 4. mars 2019 #6 Skrevet 4. mars 2019 Vil anbefale deg på det sterkeste og droppe det. Du har ingen kontroll på filmen etter at den er på nettet. Siden opplegget allerede er klart så vil jeg tro det kan bli sure miner dersom du angrer deg halvveis og det blir for mye for deg? 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #7 Skrevet 4. mars 2019 Høres veldig sannsynlig ut. Anonymkode: 4f634...8e7 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #8 Skrevet 4. mars 2019 5 minutter siden, Million skrev: Vel, du får bare huske på at når det først er gjort og filmen er der ute, kan du aldri trekke den tilbake. Og hva om noen du kjenner får høre rykter eller får greie på det, og filmen begynner å sirkulere i kretser som kjenner deg? En fremtidig kjæreste får vite det? Jada, jeg har brukt god tid på å veie for og imot. Vi fire har ikke felles kjente her til lands så sjansen for at det skal plutselig oppstå rykter tror jeg er liten. De andre er heller ikke villig til å bli avslørt på nett, spesielt den ene av de har mye å tape på å ikke være diskret så det er en felles enighet der. Anonymkode: 5b96b...2f6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #9 Skrevet 4. mars 2019 Du kan finne noen som er villig til å gjøre det der uten å måtte filme altså. Sikkert en deilig fantasi for de som liker slikt, men jeg ville for evig og alltid vært redd for å bli gjenkjent hvis jeg var deg. Du er 22 år, og lar nok lyster og impulser styre enda litt til, men akkurat DENNE ville jeg holdt meg unna hvis jeg var deg. Jeg er ikke prippen på vegne av andre mennesker, uansett alder, men akkurat denne- råder jeg deg til å la gå for en stund. Jeg ville til og med vært redd for at det gikk for langt var jeg deg.. Du har jo ingen vitner, og du kjenner dem heller ikke spesielt godt. Anonymkode: 3be57...a16 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #11 Skrevet 4. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan finne noen som er villig til å gjøre det der uten å måtte filme altså. Sikkert en deilig fantasi for de som liker slikt, men jeg ville for evig og alltid vært redd for å bli gjenkjent hvis jeg var deg. Du er 22 år, og lar nok lyster og impulser styre enda litt til, men akkurat DENNE ville jeg holdt meg unna hvis jeg var deg. Jeg er ikke prippen på vegne av andre mennesker, uansett alder, men akkurat denne- råder jeg deg til å la gå for en stund. Jeg ville til og med vært redd for at det gikk for langt var jeg deg.. Du har jo ingen vitner, og du kjenner dem heller ikke spesielt godt. Anonymkode: 3be57...a16 Vi har kjent hverandre i tre år så vi er ikke akkurat fremmede. Problemer er jo ikke å finne andre som ikke vil filme, men å finne andre som jeg har lik tenning og kjemi med. For jeg gjør ikke dette med hvem som helst. I tillegg til maske vil jeg bruke parykk om jeg gjennomfører det Anonymkode: 5b96b...2f6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #12 Skrevet 4. mars 2019 Selvsagt skal du ikke la noen filme deg mens du har sex for så å la de slippe filmen på nett! Dette kan jeg garantere deg at er noe du kommer til å angre på når du blir eldre, og det er da vel absolutt ikke noe problem å finne noen du kan gjøre dette med uten at det blir filmet. Det kommer til å komme en dag hvor du kanskje møter drømmemannen din. Din sjelevenn, som du kan dele alt med. Og slike ting er det faktisk naturlig å dele med en partner. Hva da når han krever å få se filmen? Hva tror du han kommer til å tenke om deg da? Eller skal du la det være en hemmelighet for alltid? Lyve dersom han spør om du noen gang har filmet deg selv mens du har sex? Anonymkode: 271ee...9a3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #13 Skrevet 4. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har kjent hverandre i tre år så vi er ikke akkurat fremmede. Problemer er jo ikke å finne andre som ikke vil filme, men å finne andre som jeg har lik tenning og kjemi med. For jeg gjør ikke dette med hvem som helst. I tillegg til maske vil jeg bruke parykk om jeg gjennomfører det Anonymkode: 5b96b...2f6 Så spør om de har lyst til å gjøre det uten at det filmes, da! 🙄 Å filme det med noen andre kan jo disse tre gjøre uansett. Og dersom det faktisk tenner de å gjøre dette med deg så takker de vel ikke nei dersom du stiller opp uten å bli filmet. Gjør de det har de andre motiver enn seksuell nytelse. Anonymkode: 271ee...9a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå