Gå til innhold

Daten har slapp penis. Ta det opp og eventuelt når/hvordan?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater for tiden en helt fantastisk mann som jeg matcher med på alle måter. Unntatt én ting; De gangene vi har kost og sovet sammen (har ikke hatt sex ennå) har jeg kjent at penisen hans er rimelig slapp. Dette til tross for ganske heftig kosing, og jeg tviler ikke på at han er tent. Derfor lurer jeg på om han har et problem med ereksjon eller om det bare er nervøsitet eller lignende. 

Er det noen hensynsfull måte å nevne dette på? Jeg vil ikke såre han, men samtidig trenger jeg nok et eller annet svar på hvorfor dette skjer (eller ikke skjer...). Han må jo merke selv at han ikke blir stiv og skjønne at jeg også registrerer det?

Anonymkode: 16be5...fae

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det høres ut som at han er nervøs og tenker for mye istedet for å være i øyeblikket å nyte det han faktisk gjør. Om han hadde gjort det ville alt skjedd av seg selv. Han må ut av hodet sitt og inn i øyeblikket.  

Hvor gamle er dere? har dere kjent hverandre lenge?

Det er nok et sårt punkt for han og dere begge er jo selvfølgelig klar over at dette skjer. Det han mest sannsynligvis gjør er å fokusere for mye på at han ikke får den opp og da blir jo det en ond sirkel som ender i at han ikke får den opp. 

Endret av megda
AnonymBruker
Skrevet

Henger meg på denne

Anonymkode: 3c3cc...268

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dette problemet er årsaken til at "en helt fantastisk mann" faktisk er singel?

Du får prøve å kvinne deg opp til å spørre på en pen måte en kveld dere har tatt et par glass vin eller noe. Spør pent, "jeg vet ikke om du vil snakke om det, men jeg har merket at....blablabla. Er dette et vanlig problem du har hele tiden eller...?"

Anonymkode: 97e37...a22

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er i slutten av 30-årene. TS

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater for tiden en helt fantastisk mann som jeg matcher med på alle måter. Unntatt én ting; De gangene vi har kost og sovet sammen (har ikke hatt sex ennå) har jeg kjent at penisen hans er rimelig slapp. Dette til tross for ganske heftig kosing, og jeg tviler ikke på at han er tent. Derfor lurer jeg på om han har et problem med ereksjon eller om det bare er nervøsitet eller lignende. 

Er det noen hensynsfull måte å nevne dette på? Jeg vil ikke såre han, men samtidig trenger jeg nok et eller annet svar på hvorfor dette skjer (eller ikke skjer...). Han må jo merke selv at han ikke blir stiv og skjønne at jeg også registrerer det?

Om du tar opp dette blir han garantert såra. Gi det tid og ikke gjør noe større ut av det. Det å snakke om manglende ereksjon vil bare gjøre problemet større og dere er helt nye for hverandre. Alt han trenger er sikkert litt trygghet rundt situasjonen.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ereksjon under kosing ble jeg (stort sett) ferdig med tidlig i 20-åra

Anonymkode: 4462d...302

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Han vet jo dette selv.

Gi ham tid?

Anonymkode: 6443f...949

Skrevet

Han høres homofil ut. Det er ganske uvanlig at menn ikke har noen reaksjon i slike situasjoner. 

AnonymBruker
Skrevet

Ville tatt det opp med foreldrene hans, sånn at de eventuelt kan ta tak i det.

Anonymkode: d79da...cc9

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det samme sier jeg. Min ex ble jo fra seg når den ble slapp da jeg slikket henne. 

Funker den ved et samleie m.m. bør det vel være greit det vel?

Uansett er det bedre å spørre han eller prøve å finne det ut enn å sende spørsmålet hit. Tviler på det er mange her som kjenner denne fyren å evt. de problemene han måtte ha.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høh? Han jeg dater nå er 41 og han blir steinhard hver gang vi koser. Han før der var 39 og han ble også helt hard når vi koste. Samme med eksen min som var 34 når vi var sammen. Men alle er ulike selvsagt.

Anonymkode: 5df1d...f63

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær litt tålmodig med han. Han er nok litt nervøs og litt stressa. Er veldig normalt. Er litt sånn sjøl også av og til. Er ikke flau for å si det. Vent til han er mer sikker på deg😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du behøver vel ikke ta det opp før dere har forsøkt å ha sex, men mislykkes?

Anonymkode: 6cc53...fd7

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ville tatt det opp med foreldrene hans, sånn at de eventuelt kan ta tak i det.

Anonymkode: d79da...cc9

Enig. Her har foreldrene helt klart sviktet 

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke bare å ta en sånn blå pille?

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Høh? Han jeg dater nå er 41 og han blir steinhard hver gang vi koser. Han før der var 39 og han ble også helt hard når vi koste. Samme med eksen min som var 34 når vi var sammen. Men alle er ulike selvsagt.

Måtte dobbeltsjekke at du ikke er TS. Kanskje mennene du er med ikke har fått seg noe før? (Bare for å være like syrlig som deg)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er min erfaring og. Samme gjelder mannen min, etter 10 år sammen. 

Anonymkode: 8c471...a41

Skrevet

Kan det tenkes at han vet at det ikke skal bli noe, for eksempel at dere har avtalt det, derfor tar han en på egen hånd før han møter deg? Kan være uutholdelig å ligge tett inntil en ny kvinne uten full pakke.

Skrevet
1 hour ago, Hr. Aktiv said:

Det samme sier jeg. Min ex ble jo fra seg når den ble slapp da jeg slikket henne. 

Funker den ved et samleie m.m. bør det vel være greit det vel?

Uansett er det bedre å spørre han eller prøve å finne det ut enn å sende spørsmålet hit. Tviler på det er mange her som kjenner denne fyren å evt. de problemene han måtte ha.

Henger meg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...