Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Argh, blir avogtil sprø av min kjære...vi har vært sammen i vel et år nå, og han begynte nylig i en ganske hektisk og stressende jobb.. etter det har han blitt så opp og ned i humøret; den ene dagen skjønn og kjærlig, den andre dagen sur og avvisende.. og jeg holder på å bli sprø av det, går på tå hev hele tiden :evil: og tror så klart at når han er sur og tverr, så er det min feil....selv om det ikke er noen grunner til det.vi har snakket om å flytte sammen, men akkurat nå er jeg sjeleglad jeg har min egen lille hule jeg kan være i. Hva skal jeg gjøre? skal nevnes at jeg er veldig stabil i humøret, alltid vært det, skal utrolig mye til før jeg blir sur/stresset o.l... synes ikke det er lett å forholde seg til en som er sånn som han er nå!!Skal jeg si noe, eller holde kjeft og håpe det går seg til?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du skal i hvert fall kunne kreve av han at han innrømmer at han er humørsjuk og at det IKKE er din feil at han noen dager tolker alt negativt. Tro meg, jeg er selv ustabil og samboer med en som også kan være det, men det hjelper utrolig mye å kunne si fra at "i dag har jeg en drittdag og er sur", så kan den andre holde en lav profil. Og hvis man ikke rekker å si fra FØR det blir krangling er det også bra å kunne si unnskyld og innrømme at den andre ikke har gjort noe galt - at man er klar over at man overreagerer. Selvinnsikt er en bra ting.

Synes dere skal snakke om det, jeg, og prøve å finne måter å takle det på.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er alltid lurt å snakke sammen. Kan man ikke det, er ikke forholdet så godt som forhold bør være.

Jeg synes det høres fornuftig ut å vente med å flytte sammen. Så lenge han er stressa og sur (jeg kan godt forstå det med travel jobb, men det er ingen unnskyldning for ikke å prøve å legge det bort når man er sammen med kjæresten), er det betryggende for deg å ha ditt eget. Da kan du faktisk velge å trekke deg unna, og han kan få være i fred om han er sur og ikke greier å gjøre noe med det den dagen.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...