Gå til innhold

Dere menn som ikke er så glad i eksperimentell og litt røff sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis partneren din hadde bedt deg daske henne hardt på pupper og mus mens du trengte inn i henne, hadde du gjort det om hun likte det?

Anonymkode: 87853...ea5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tyr aldri til vold, selv om det er "samtykket". Denne type problemer hører hjemme i terapirommet. Voldelige og grenseoverskridende seksuelle behov indikerer issues som bør behandles snarere enn å leves ut.

Hvor går grensen? Hva om partneren dør, det har skjedd i mange tilfeller omtalt i media, f.eks. under "kvelningssex". Selv om leken skjer under samtykke, så blir dette en drapssak. Ubåt-Madsen var aktiv i dette miljøet.

• Liker 6
Skrevet

Ja, synes ikke det krysser noen spesielle grenser. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Horten Market skrev:

Nei, jeg tyr aldri til vold, selv om det er "samtykket". Denne type problemer hører hjemme i terapirommet. Voldelige og grenseoverskridende seksuelle behov indikerer issues som bør behandles snarere enn å leves ut.

Hvor går grensen? Hva om partneren dør, det har skjedd i mange tilfeller omtalt i media, f.eks. under "kvelningssex". Selv om leken skjer under samtykke, så blir dette en drapssak. Ubåt-Madsen var aktiv i dette miljøet.

I alle dager. Hvis man dasker en kvinne på rumpa eller puppene under en sexakt så utøver man vold mot henne? Tror du må undersøke betydningen av ordet vold.

Men tilbake til tema, så hadde jeg nok prøvd et par ganger hvis hun ba meg om dette, men stoppet hvis jeg synes det ble kleint. 

Anonymkode: fddd4...69d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei det hadde jeg ikke gjort. Vold er ekstremt lite sexy, enten den er pakket inn i et «samtykke» eller ei.

Anonymkode: 15c35...7a0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Horten Market skrev:

Livet innebærer risiko. At folk har litt røff sex er ikke et stort samfunnsproblem. Og teorien om at det har med psykiske issues å gjøre ble kastet for lenge siden, også av vitenskapen. La folk gjøre hva de vil uten at du skal diagnostisere dem.

Anonymkode: 16a9d...d8b

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager. Hvis man dasker en kvinne på rumpa eller puppene under en sexakt så utøver man vold mot henne? Tror du må undersøke betydningen av ordet vold.

Anonymkode: fddd4...69d

Da er det vel ikke vold når noen dasker ungene sine, heller? Og TS presiserer "daske henne hardt".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Horten Market skrev:

Da er det vel ikke vold når noen dasker ungene sine, heller? Og TS presiserer "daske henne hardt".

Svaret gir seg selv for ethvert oppegående menneske. Prøver du på et logisk sammenligningsgrunnlag her så fungerer det ikke. Det er forskjell på BDSM, litt kiknky sex med vold i bilde og barnemishandling.

• Liker 9
Skrevet

Slapp av a, det er forskjell på å daske til barn og det å ha litt hardhendt sex. Jeg er dame og dette er bare av nysgjerrighet, men ser ikke helt hvordan det kan være så givende hvis du må be om det? Han hadde ikke da vært den dominerende part lenger, for selv om han var daskeren ville det vært på ordre og ikke behovet.

• Liker 1
Skrevet

Sett nå at du er daglig leder for 10 ansatte. Dere har en avtale om fysisk irettesettelse når noen begår feil. Daglig leder utover altså vold mot sine ansatte, men det er under samtykke. Tror du ingen ville reagert på dette?

Her snakker vi ikke bare om vold, men seksualisert vold. At den seksualiserte volden utøves under samtykke, endrer ikke på faktumet at du utøver seksualisert vold. I beste fall er samtykket formildende. Normaliseringen av dette groteske fenomenet er et feiltrinn som tilhører en lite opplyst tid.

Ja, det er forskjell på å gi barnet en liten fysisk irettesettelse sammenlignet med å slå det gul og blå. Likevel, vi har satt grensen for mishandling ved enhver fysisk maktbruk.

Jeg spør hvor grensen går ved samtykket seksualisert vold. Noen får nok tenning av en liten dask, noen trenger en hard dask, et spark i ballene eller musa, risping med kniv, kvelning, avtalt overfallsvoldtekt, ... For deg kan det være tilfredsstillende med moderat vold, andre trenger at grensene stadig flyttes til mer brutalitet. Hvor går grensen, og hvem bestemmer den? Og hvorfor er det eventuelt dine grenser som skal bestemme hva som er akseptabelt. Kanskje grensen også her bør gå ved enhver utøvelse av fysisk vold? Jeg er sikker på at det vil være konklusjonen i en opplyst fremtid.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Horten Market skrev:

Sett nå at du er daglig leder for 10 ansatte. Dere har en avtale om fysisk irettesettelse når noen begår feil. Daglig leder utover altså vold mot sine ansatte, men det er under samtykke. Tror du ingen ville reagert på dette?

Her snakker vi ikke bare om vold, men seksualisert vold. At den seksualiserte volden utøves under samtykke, endrer ikke på faktumet at du utøver seksualisert vold. I beste fall er samtykket formildende. Normaliseringen av dette groteske fenomenet er et feiltrinn som tilhører en lite opplyst tid.

Ja, det er forskjell på å gi barnet en liten fysisk irettesettelse sammenlignet med å slå det gul og blå. Likevel, vi har satt grensen for mishandling ved enhver fysisk maktbruk.

Jeg spør hvor grensen går ved samtykket seksualisert vold. Noen får nok tenning av en liten dask, noen trenger en hard dask, et spark i ballene eller musa, risping med kniv, kvelning, avtalt overfallsvoldtekt, ... For deg kan det være tilfredsstillende med moderat vold, andre trenger at grensene stadig flyttes til mer brutalitet. Hvor går grensen, og hvem bestemmer den? Og hvorfor er det eventuelt dine grenser som skal bestemme hva som er akseptabelt. Kanskje grensen også her bør gå ved enhver utøvelse av fysisk vold? Jeg er sikker på at det vil være konklusjonen i en opplyst fremtid.

Grensen går der partene bestemmer den, ikke der du bestemmer den. Slike forhold er bestemt av absolutt tillit til hverandre. Hvorfor tror du alltid at et lite spank er begynnelsen på noe større som til slutt blir katastrofalt og så utvikler seg utover alle grenser og gjennomtrenger hele menneskets livsverden? Ditt resonnement er preget av katastrofetenkning. Jeg skjønner ikke hvorfor du lager sammenligninger hele tiden når du bare kan se på det konkrete forholdet i seg selv, et forhold du viser helt tydelig at du ikke forstår noe av, men likevel fordømmer. Ingen vits i å diskutere dette, skjønner jeg.

Men Ts, det er opp til deg. Man strekker seg for partneren sin, men det skal ikke føles ubehagelig. Uvant er noe annet. Hvis du finner ut at du føler deg ukomfortabel med det du gjør, så dropp det.

• Liker 2
Skrevet

Dette er ting man bare leser om i romaner å slikt. Damer er ikke slik. De vil ikke ha sex. De vil ikke utforske noe. Kun misjonær er greia, hvis ikke så er det å sette seg foran tv`n med strikketøyet eller den nye iphonen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Dette er ting man bare leser om i romaner å slikt. Damer er ikke slik. De vil ikke ha sex. De vil ikke utforske noe. Kun misjonær er greia, hvis ikke så er det å sette seg foran tv`n med strikketøyet eller den nye iphonen. 

Slik er menn også. Gørrkjedelige. 

Anonymkode: d0d77...45b

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik er menn også. Gørrkjedelige. 

Selvfølgelig blir de det når de kjedelige damene dreper all lyst og interesse hver gang det kan være en mulighet for sex. 

Eneste gangene damer har vill sex er når de er på ferie å treffer utenlandske menn i fylla eller annen rus eller de er utro. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Selvfølgelig blir de det når de kjedelige damene dreper all lyst og interesse hver gang det kan være en mulighet for sex. 

Eneste gangene damer har vill sex er når de er på ferie å treffer utenlandske menn i fylla eller annen rus eller de er utro. 

Kan du holde deg til Ts? Hva er det med dere kjønnsfantaster?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ja er jo helt naturlig at damene blir sånn når mennene ødelegger all tenningen og dreper all lyst. Men sånn er menn dessverre. Menn har bare vill sex med fremmede elskerinner fordi det er "ulovlig", eller 18 år gamle importerte thai-damer. Men selv da går han lei etter noen år. Er ikke noe nytt at menn blir kjedelige med årene og ikke gidder å prøve nye ting med sin faste partner. De vil bare prøve nye damer. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Horten Market skrev:

Ungene samtykker ikke.....tilbakestående much? 

Anonymkode: 3a7a1...23b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja er jo helt naturlig at damene blir sånn når mennene ødelegger all tenningen og dreper all lyst. Men sånn er menn dessverre. Menn har bare vill sex med fremmede elskerinner fordi det er "ulovlig", eller 18 år gamle importerte thai-damer. Men selv da går han lei etter noen år. Er ikke noe nytt at menn blir kjedelige med årene og ikke gidder å prøve nye ting med sin faste partner. De vil bare prøve nye damer. 

Mannehatere og kvinnehatere skal alltid ødelegge trådene.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Horten Market skrev:

Si meg, har du tall på alle de som liker konservativ vaniljesex og som er voldelig mot partneren sin?

Eller mener du at alle som kun liker vaniljesex under dyna med lyset slukket aldri tyr til vold? 

Anonymkode: 1ee4e...049

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...