Gå til innhold

Det blir for mye.....

Anbefalte innlegg

Gjest Søtmomsa
Skrevet

Jeg synes det blir alt for mye at personer skal være overalt på snapper også skal man lage podkast oppå det igjen! De må jo skjønne at folk blir drit lei av de! Men sånn er det når de tror de er kjendiser og er så j...... høye på seg selv... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både snap og podcast er veldig enkelt å unngå. 

• Liker 11
Skrevet

Så fordi noen synes det er gøy med podcast som hobby feks, så er man høye på seg selv? Her lukter det hat og misunnelse. 

• Liker 2
Gjest Søtmomsa
Skrevet
2 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Tro meg at jeg skal unngå enkelte snappere heretter, og skal iallfall ikke høre på enkelte podcast...

Gjest Søtmomsa
Skrevet
Akkurat nå, Spf2018 skrev:

Så fordi noen synes det er gøy med podcast som hobby feks, så er man høye på seg selv? Her lukter det hat og misunnelse. 

Misunnelse??? Eeeeeee nei! Jeg bruker ikke ordet hat, og jeg får den oppmerksomheten jeg trenger fra venner og familie.... Trenger ikke være hat og misunnelse bare fordi man tar opp tema...

Skrevet

hvorfor bryr du deg om hva andre mennesker velger å gjøre med sine liv når det ikke påvirker deg negativt overhodet? Dette var også noe å bruke sine mentale ressurser på, men verden må jo gå rundt den også

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Søtmomsa said:

Tro meg at jeg skal unngå enkelte snappere heretter, og skal iallfall ikke høre på enkelte podcast...

Jeg liker innstillingen her! problemet er på vei ut av verden

• Liker 2
Gjest Macimba
Skrevet
29 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Blogger også.....

Skrevet

Samfunnet er blitt slik. Meg meg meg. Egoistisk og kaldt.

• Liker 2
Skrevet

Nå ber TS om å bli slettet så da er vel diskusjonen over 🤷🏼‍♀️

Skrevet

Du får la være å se på og høre på det da vet du.

• Liker 5
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Ninab82, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...