Gå til innhold

G punktet - hvilke stillinger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke sex stillinger treffer best G punktet? 

Anonymkode: 16ef4...589

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på vinkel til penisen i forhold til vinkelen din på vaginaen. :) For mange er det misjonær, mens andre treffer best ved å ri partner eller penetrasjon bakfra. Du må prøve ut med partner for å finne ut hva som er best for deg. Noen treffer kun G-punkt med enten sine egne eller partners fingre. :)

Skrevet

Du rir, med hodet vendt mot hans, og lener deg bakover.

Skrevet

For oss, så funker det best i misjonær :) 

Gjest Alterego666
Skrevet

Misjonær fungerer best for oss. Misjonær er fantastisk på så mange måter, ikke rart den er populær.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Alterego666 skrev:

Misjonær fungerer best for oss. Misjonær er fantastisk på så mange måter, ikke rart den er populær.

Bare ikke penis er for lang.

Anonymkode: 97d1b...386

Gjest Alterego666
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare ikke penis er for lang.

For oss er det et større problem i doggy, men ikke verre enn at det holder å være litt forsiktig.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Alterego666 skrev:

For oss er det et større problem i doggy, men ikke verre enn at det holder å være litt forsiktig.

Ja, dogg er for korte peniser! 

Gjest Alterego666
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dogg er for korte peniser! 

Og/eller dype skjeder.

Skrevet

Dama på ryggen, løft beina hennes bakover mot hodet også setter du deg på kne og senker ditt eget underliv lavere enn hennes underliv så du støter inn og opp.

Mannen på rygg, hun rir og kan styre selv hva som fungerer best.

Doggy, hennes overkropp litt oppover(nesten litt stående posisjon)

Dama på siden, mannen på kne.

Den beste er å bruke fingrene, inn og opp mot magen. Prøv deg frem med hvor hardt. Slikk på klitten samtidig og hvis dere liker noe analt så det bare å berøre der også.

Tror du kan finne mange illustrasjons bilder på nett :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Legg dama på rygg og kjør inn kuken.....så trykker du tre-fire fingre (alternativt hele hånden) opp i rumpa hennes og trykker pikken opp mot G-punktet. Så kjører du på, med harde raske støt.....

Anonymkode: d5503...b31

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legg dama på rygg og kjør inn kuken.....så trykker du tre-fire fingre (alternativt hele hånden) opp i rumpa hennes og trykker pikken opp mot G-punktet. Så kjører du på, med harde raske støt.....

Tullprat! Det er nesten som å få beskrevet en prostataundersøkelse.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Ian skrev:

Du rir, med hodet vendt mot hans, og lener deg bakover.

For meg er det motsatt. Best når jeg lener meg forover 

Anonymkode: 92beb...dd5

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på penisformen(bøying etc.) og størrelse.  😇

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tullprat! Det er nesten som å få beskrevet en prostataundersøkelse.  

Herregud, hvis det er slik legen din undersøker prostataen din så ville jeg bytta fastlege 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stillinger kan være bra eller utfordrende, men som madammen sier, du er tjukk nok så du treffer du alle veggene uansett vinkel. For meg er det viktig å finne stillinger der jeg ikke knør livmorhalsen så hun får vondt. Det er fordeler og ulemper med alt. 

Anonymkode: 4b796...47e

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stillinger kan være bra eller utfordrende, men som madammen sier, du er tjukk nok så du treffer du alle veggene uansett vinkel. For meg er det viktig å finne stillinger der jeg ikke knør livmorhalsen så hun får vondt. Det er fordeler og ulemper med alt. 

Anonymkode: 4b796...47e

Ja, det beste er kanskje et par fingre tre-fire cm der inne. Kan være himmelsk! 

Gjest Lexie Grey
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, hvis det er slik legen din undersøker prostataen din så ville jeg bytta fastlege 🤣

Godt jeg ikke satt ute blant folk da jeg leste kommentaren din.. Takk for dagens latter! 😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Fingre. Men du må vite hvordan. Jeg er kvinne og vet ikke selv. Men møtte en mann i sommer med magiske fingre. Han tok seg god tid til Langt forspill og økte gradvis. Pause mellom orgasmene, kos, drikke vann, vaske oss litt kanskje. Har aldri kommet så mye og så hardt som med han. Han fingret meg til orgasme mange ganger. Da var jeg till slutt så tent at g-punktet føltes overalt omtrent, og da han penetrerte meg med penisen kom jeg i hver eneste stilling. Supermann, rett og slett. Heldige hun som får han til slutt.

Anonymkode: 24196...fad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...