AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Når jeg og samboer har sex så svir det ikke, eller gjør vondt. Men når han kommer inne i meg, så svir det helt utrolig mye lenge etterpå. Jeg klarer nesten ikke å gå, så ille er det! Er dette noe flere opplever? Er det noe galt med meg?.. Det er ikke røff sex heller slik at jeg får rifter.. Anonymkode: 1cbd4...3ed
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 Beste er nok å høre med en lege, men kan det være allergi mot sæden hans? Ja den allergien finnes faktisk 😬 https://www.dinside.no/okonomi/kvinner-kan-fa-sex-allergi/62185364 Anonymkode: 3711d...0fd
Tigertone Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 Det kan være flere ting, men uansett hva det er så er det noe som må finnes ut av. Jeg vil sterkt anbefale å ta kontakt med fastlegen.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #5 Skrevet 5. mars 2019 Ta kontakt med lege. Det kan være noe så ufarlig som sopp, men kan være sndre ting også. Gynekologisk undersøkelse er det eneste fornuftige i den situasjonen her 🙂 Anonymkode: daa19...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå