Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Trenger styling til mitt lange, tykke,bølgete hår! Noe som demper frizzen,og samler krøller feks.Bør kunne kjøpes på LookFantastic. Er det noen som vet om en god saltvannsspay i samme slengen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha prøvd utallige saltvannssprayer, synes jeg HM sin er best. Den fra KMS som de har på LF er også OK.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok takk for tips! (hva heter den foresten?)Noen andre som har tips til hårprodukter for håret mitt?

Gjest Anonymous
Skrevet

John Frieda Frizz-Ease Hair Serum. Selges bl.a. på Vita og Cubus.

Kjempebra produkt!

Gjest Anonymous
Skrevet
Etter å ha prøvd utallige saltvannssprayer, synes jeg HM sin er best

Jeg saumfarte H&M-butikker i høst på jakt etter saltvannsspray, men ingen hadde den eller kunne si om de ville få den inn igjen. Jeg endte istedet opp med en fra Wella (High Hair Ocean Sprizz). Virker bra den, men jeg har ikke prøvd noen andre, så har ikke noe å sammenligne med. Kunne gjerne tenkt meg en billig og bra fra H&M, dersom de selger dem enda?

Et annet spørsmål: Mente jeg hørte en gang at saltvannsspray sliter veldig på håret. Noen som vet om det stemmer? Håper ikke det... :-(

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Trenger styling til mitt lange, tykke,bølgete hår! Noe som demper frizzen,og samler krøller feks.Bør kunne kjøpes på LookFantastic.

Høres ut som du har samme hårtype som meg, og ejg er godt fornøyd med Outshine fra Redken. Den demper brus, samler lokkene og roer ned flyvehår. Frizz ease fra John Frieda er også ok, men den er stappfull av silikon. På den andre siden så er den drøyere, og hvis du bruker en renseshampo iblant, så skal ikke silikon være noe problem.

Frizz ease får du bl.a. på Vita, og Outshine får du på LF.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...